استاندار همدان: اساس انقلاب شکوهمند اسلامی فرهنگ است

170163688.jpg

استاندار همدان، ماهیت انقلاب اسلامی را فرهنگی دانست و گفت: دشمنان این انقلاب، پس از شکست در جنگ نظامی، در تلاش برای نفوذ فرهنگی هستند و توجه بیش از پیش به این حوزه ضرورت دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در ششمین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر با استقبال حسین‌علی شرکایی فرماندار، کیومرث سرمدی نماینده مردم شریف اسدآباد در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی، وارد شهر اسدآباد شد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب و مردم در تلاشند از طریق فرهنگ نفوذ ‌کنند اظهار داشت: نگاه حضرت امام خمینی(ره) به امور، نگاهی فرهنگی بود و در ادامه آن نیز مقام معظم رهبری توجه ویژه‌ای به فرهنگ و دانش دارند.

استاندار همدان هدف از سفر به شهرستان اسدآباد را افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های مختلف دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در ایام‌الله دهه مبارک فجر در این شهرستان اعلام کرد.

170163689.jpg

قاسمی فرزاد ضمن افتتاح پروژه‌های عمرانی دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی، گفت: به جهت اهمیت علم و دانش، امروز در دانشگاه بیدارگر مشرق‌زمین، سید جمال‌الدین اسدآبادی حاضر شدیم.

وی در آیین افتتاح ۳۵ واحد مسکونی معلولان در جریان سفر به شهرستان اسدآباد گفت: واحدهای مسکونی معلولان که یکی از آن‌ها در روستای چنار سفلی قرار دارد، با اعتباری بیش از پنج میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

استاندار همدان همچنین در آیین افتتاح کارخانه کنسانتره آهن شایان صنعت کانسار اسدآباد، گفت: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، تمام تلاش خود را به کارگرفته تا عرصه تولید به شایستگی و درخور شان کشور پیش برود.

170163690.jpg

قاسمی فرزاد ادامه داد: دولت انقلابی سیزدهم به تاسی از منویات مقام معظم رهبری در تلاش است تا از خام فروشی جلوگیری کند و بر همین اساس کارخانه کنسانتره آهن، با مساعدت‌ها، همراهی‌ها و تلاش‌های زیادی راه‌اندازی شده است.

وی اظهار داشت: حمایت مجموعه بانک از حوزه سرمایه‌گذاری و بخش تولید، همیشگی است.

170163691.jpg

استاندار همدان ادامه داد: کارخانه کنسانتره آهن شایان صنعت کانسار اسدآباد با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۷۰ نفر به بهره‌برداری رسید.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی