استاندار همدان: ایران اسلامی، مظهر مردم‌سالاری دینی است

photo10215169200_1.jpg

استاندار همدان گفت: حضور حماسی و غرورآفرین مردم در انتخابات اخیر، بار دیگر عظمت و اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید و خواب آشفته دشمنان را پریشان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان  در چهارمین همایش ملی بیداری و احیای تمدن اسلامی و بزرگداشت سیدجمال‌الدین اسدآبادی، گفت: این شور و شعور وصف‌ناپذیر، مایه عزت و افتخار ملت ایران و تجلی تعهد و وفاداری آنان به آرمان‌های انقلاب اسلامی بود.

مقام عالی دولت در استان گفت: از تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه‌روزی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، اعم از عوامل اجرایی، نظارتی و امنیتی، که با تعهد و دلسوزی، زمینه حضور پرشور مردم را فراهم نمودند، صمیمانه قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: رفتار اخلاق‌مدار و قانون‌مدار نامزدهای انتخاباتی مجلس خبرگان رهبری که در فضایی سالم و رقابتی به تبلیغات پرداختند، قابل تقدیر است.

استاندار همدان بیان کرد: در انتخابات اخیر، با تمهیدات اندیشیده شده و برنامه‌ریزی‌های دقیق، شاهد تبلیغات عادلانه نامزدها در بستر فضای صداوسیما بودیم. این امر، گامی مؤثر در جهت برگزاری انتخاباتی شفاف، سالم و به‌یادماندنی محسوب می‌شود و بی‌شک، اعتماد عمومی به نظام مقدس جمهوری اسلامی را افزایش خواهد داد.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: در شرایط کنونی که کشور با تحریم‌های ظالمانه در عرصه‌های مختلف روبروست، وحدت و همدلی ملت ایران، رمز عبور از مشکلات و گامی مهم در جهت پیشرفت و توسعه کشور است.

photo10214953484_1.jpg

 

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی