استاندار همدان: بانوان در انقلاب‌اسلامی بسیار خوش‌ درخشیدند

photo88680338171.jpg

استاندار همدان گفت: حضرت امام‌خمینی(ره) در دوران انقلاب‌اسلامی نقش برجسته‌ای به بانوان دادند و بانوان نیز در راه اعتلای ایران اسلامی خوش درخشیدند.

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در دومین کنگره‌ی بانوان تأثیرگذار استان، گفت: کرامات حضرت فاطمه‌زهرا(س) بی‌پایان است و هیچ واژه‌ای قادر به توصیف شخصیت والای ایشان نیست.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس اثرگذاری بانوان را کاملا برجسته دیدیم و امام این جایگاه را به بانوان دادند و بانوان نیز خوش درخشیدند.

استاندار همدان افزود: در بین زنان انقلاب اسلامی که شمار آنها زیاد است از خانم دباغ یاد می کنیم که مقام معظم رهبری در دومین کنگره هشت هزار شهید استان همدان به شایستگی از این بانوی مقاوم و صبور نام بردند و تک تک بانوان جامعه ما خاصه مادران شهدا و همسران در زمره این بانوان هستند.

قاسمی فرزاد اظهار کرد: اگر تشویق‌ های مادران و همسران شهدا این ذخایر و منابع فکری قدرتمند نبود رزمندگان پای رفتن به جبهه را نداشتند.

وی افزود: هر کدام از شما بانوان در خانواده ستون و عمود هستید که در صورت فقدان آن خانواده دچار انفکاک می‌شود.

استاندار همدان نقش بی بدیل مادران و همسران در انسان سازی را ستودنی دانست و گفت: تنها و یگانه وظیفه ای که هیچ مردی نمی‌تواند انجام دهد انسان سازی بانوان است که با وجود آن نهضت فکری انقلاب به رهبری مقام معظم رهبری به قله و اهداف خواهد رسید.

قاسمی فرزاد با گرامیداشت چهارمین سالگرد حبیب دلها حاج قاسم سلیمانی ادامه داد: تلاقی ایام ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) با سالروز شهادت سردار دلها نشان از عمق ارادت حاج قاسم به خانم فاطمه زهرا(س) و توسل به ائمه اطهار (ع) است.

وی ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی کسی بود که عمر خود را در راه مجاهدت و برای رهایی ملل مظلوم از سلطه استکبار صرف کرد و در فلسطین، لبنان، سوریه و عراق به شایستگی ایشان را می‌شناسند و او را ارج می‌نهند.

استاندار همدان اظهار کرد: حاج قاسم تمام هستی خود را برای رهایی انسان و انسانیت از بند جور و ظلم طاغوت زمان به خصوص داعشی های جنایتکار در طبق اخلاص گذاشت و آنقدر فضایل نیک داشت که مقام معظم رهبری از خصال ایشان به نام مکتب حاج قاسم یاد کردند.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی