استاندار همدان تأکید کرد: تقویت سوخت‌رسانی و تأمین انرژی مورد نیاز واحدهای تولیدی همدان

346582.jpg

استاندار همدان گفت: در راستای شعار سال و مطابق با فرمایشات مقام‌معظم‌رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) و تأکیدات رئیس‌جمهور محترم حضرت آیت‌الله دکتر رئیسی برای حمایت از تولید، سوخت‌رسانی و تأمین انرژی واحدهای تولیدی در فصل سرما تقویت می‌شود.

به گزارش روابط عمومی  استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان  در کارگروه استانی مدیریت انرژی، گفت: در زمستان سال گذشته با همراهی مردم شریف استان، مدیریت خوبی در تأمین انرژی صورت گرفت و قطعی گاز نداشتیم و امسال نیز با همکاری مردم و رعایت الگوی مصرف بهینه، انرژی و سوخت جایگزین مورد نیاز تأمین خواهد شد.

مقام عالی دولت در استان گفت: برای شهروندانی که همراهی مناسبی دارند و الگوی مصرف بهینه را رعایت می‌کنند، طرح های تشویقی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: فرهنگ‌سازی مصرف بهینه‌ی انرژی همراه با اطلاع‌رسانی طرح‌های تشویقی توسط صداوسیما و رسانه‌ها در قالب‌های مختلف در سطح استان مورد تأکید است.

استاندار همدان بیان کرد: دمای هوای ادارات و دستگاه‌های دولتی بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد به طور جد پیگیری شود.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: سیستم گرمایش در ادارات یک‌ساعت پیش از پایان ساعت اداری خاموش می‌شود و دمای ساختمان‌های ادارات و نهادها به صورت مداوم و مستمر ارزیابی شده و مورد کنترل قرار می‌گیرد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی