استاندار همدان تأکید کرد: حل مشکلات واحدهای تولیدی با نگاه تسهیل‌گری

335142.jpg

استاندار همدان گفت : ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان با نگاه تسهیل‌گری و حمایت از تولید، مشکلات واحدهای تولیدی را بررسی و حل می‌کند.

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان صبح سه شنبه در جلسه‌ی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در مصاحبه با خبرنگار صداوسیمای مرکز همدان، گفت: مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) سال‌های متمادی در شعار سال که سرلوحه‌ی امور است، موضوع تولید و اشتغال را مورد تأکید قرار داده‌اند.

مقام عالی دولت در استان گفت: امسال با توجه به شعار سال، افزایش تولید و مهار تورم در صدر امور قرار دارد و این رویکرد با تأکید رئیس‌جمهور محترم حضرت آیت الله رئیسی، در استان نیز عمل می‌شود.

وی افزود: هر واحد تولیدی در بخش‌های مختلف صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری که دارای مشکل در حوزه‌ی بانکی، مالیاتی، بیمه تأمین اجتماعی و سایر زمینه‌ها باشد، می‌تواند به دستگاه مربوطه یا معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری و دفتر جذب و سرمایه‌گذاری مراجعه کند تا موضوع آن سریعاً در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مطرح شود.

استاندار همدان بیان کرد: امروز در این جلسه پرونده‌ی یک گلخانه که دو فقره تسهیلات گرفته بود و معوقات بانکی داشت، مطرح و مقرر شد یک مورد از تسهیلات معوق تا پایان آذرماه تسویه شده و ۱۰ درصد تسهیلات دیگر پرداخت شود و باقی‌مانده به مدت یکسال استمهال شود.

وی ادامه داد: پرونده‌ی یک واحد تولید آجر نیز که با توجه به فصل سرما و برودت هوا میزان تولید آن کاهش یافته و برای رفع این چالش، دستگاه خشک‌کن به مجموعه اضافه شده است تا میزان ظرفیت واحد تولیدی افزایش پیدا کند، مطرح شد.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: مقرر شد موضوع واحد تولیدی مذکور در کمیسیون ماده ۱۱ مطرح و با نگاه تسهیل‌گری در این کمیسیون بررسی و مصوب گردد و سازمان حفاظت از محیط‌زیست هم به دلیل عدم وجود آلایندگی موافقت خود را اعلام کرد.

استاندار همدان افزود: در مورد یک کارخانه تولید آهن اسفنجی که مشکلات امور مالیاتی و بیمه تأمین اجتماعی داشت نیز مقرر شد از دستگاه تخصصی استعلام شود و بر اساس پاسخ آن دستگاه به هیأت دادرسی ارائه و پرونده‌ی آن بر مبنای نظر کارشناسی مورد رسیدگی قرار گیرد و در موضوع تأمین اجتماعی هم کد کارگاه برای مساعدت لازم به دستگاه‌ متولی اعلام شود.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی