استاندار همدان تأکید کرد: لزوم توجه به ارتقای کیفیت آموزشی در رشته‌های علوم انسانی

387800.jpeg

استاندار همدان گفت: ارتقای کیفیت آموزشی در رشته‌های علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی لازم است و باید مورد توجه قرار گیرد.

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان  در نشست با اعضای هیأت رئیسه‌ی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان، گفت: با توجه به وجود زیرساخت و شرایط مناسب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان از پذیرش دانشجو در رشته‌های جدید مانند رشته پزشکی با موافقت دانشگاه علوم‌پزشکی، حمایت می‌کنیم.
مقام عالی دولت در استان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از بدو تأسیس منشأ خدمات علمی بسیاری به مردم شریف ایران اسلامی بوده است.

وی افزود :یکی از بزرگترین خدمات دانشگاه آزاد اسلامی تسهیل در روند ورود به دانشگاه و کوتاه‌شدن مدت انتظار قبولی بوده است.

استاندار همدان بیان کرد: بخشی از رشد علمی کشور مرهون تلاش‌هایی است که در دانشگاه آزاد اسلامی صورت پذیرفته است.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به نسبت جمعیت دانشجوی جوان در جامعه باید برای مانایی خود منابع مالی پایداری را پیش‌بینی کند.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان به سمت توانمندسازی حرکت کند تا برای تأمین منابع درآمدی، به شهریه دانشجویان وابستگی نداشته باشد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی