استاندار همدان: تامين فضاهاي آموزشي بدون کمک خيران امکان پذير نبود

استاندار همدان گفت: امکان تامين فضاهاي آموزشي در حوزه‌ها و زمينه‌هاي مختلف، بدون کمک خيران مدرس

به گزارش اداره کل روابط عمومي استانداري همدان، سيد سعيد شاهرخي در جشنواره خيرين مدرسه ساز و تجليل از خيرين اين حوزه که به صورت ويدئو کنفرانس با حضور معاون اول رييس جمهوري برگزار شد، افزود: برگزاري جشنواره خيران مدرسه ساز به نوعي تجليل از مقام والاي ايثار، سخاوت و مهرباني خيّران و باب جديدي براي مدرسه سازي است.

وي با بيان اينکه با توجه به سرانه کشور، خيّران مدرسه‌ساز بخش قابل توجهي از ساخت مدارس را انجام دادند که قابل تحسين است ادامه داد: اقدامات و فعاليت‌هاي خيران مدرسه‌ساز به‌عنوان يک ارزش در سطح استان و در بين مردم نهادينه شده‌ است.

استاندار همدان با اشاره به طرح "آجر به آجر" که با مشارکت جامعه خيران مدرسه ساز و با هماهنگي سازمان نوسازي کشور به منظور ساخت يا تجهيز مدارس تشکيل شده است گفت: اين طرح کشوري فرصتي فراهم کرد تا هرکس بتواند در حد توانش در اين امر خير مشارکت کند.

شاهرخي با گراميداشت ياد و خاطره کساني که نماد امر خير در جامعه شده‌اند، يادآور شد: خيّران مدرسه‌ساز کارهاي بزرگ و چشمگيري در استان انجام داده و يا در دست اجرا دارند.

وي با قدرداني از همه دست‌اندرکاراني که در امر آموزش و پرورش تلاش و يا در ساخت مدرسه فعاليت دارند، اضافه کرد: خيّران درس ايثار، سخاوت و از خودگذشتگي را به جامعه مي‌دهند و تجربه نشان داده هر جا آموزش و پرورش دچار مشکل شده خيران به کمک اين نهاد آمده و در رفع مشکلات و موانع مختلف نقش تاثيرگذاري داشته اند.

9 خير مدرسه‌ساز استان همدان عصر امروز همزمان با سراسر کشور و در يک برنامه زنده و تصويري با حضور معاون اول رئيس جمهوري، تجليل شدند.

ه‌ساز ميسر و امکان پذير نبود.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی