استاندار همدان: توجه ویژه به اشتغال و معیشت مردم اولویت دولت سیزدهم است

 170214527.jpg

استاندار همدان گفت: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم همه توانش را برای تقویت معیشت، اشتغال و خدمت‌رسانی به مردم به کار گرفته است و برای گذر از شرایط خاص کنونی به اهتمام و تلاش جدی همه مسئولان نیاز است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در دیدار با تعدادی از جانبازان استان که به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی وقتی نتوانستند از طریق نظامی نفوذ کنند، سعی کردند با به راه انداختن جنگ ترکیبی از طریق فرهنگ و تبلیغات به اهداف خود برسند.

وی با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) پایه‌های این نظام را بر پایه‌ عدم وابستگی به شرق و غرب بنیانگذاری کرده است، افزود: امروز جمهوری اسلامی به یکی از کشورهای قدرتمند تبدیل شده است که دشمنان این قدرت و اقتدار را برنمی‌تابند.

استاندار همدان ادامه داد: فرزندان شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان سرمایه عظیم معنوی این نظام هستند و از ظرفیت‌های آنها در بخشهای مختلف استفاده شده است.

قاسمی فرزاد گفت: مقام معظم رهبری دهه ۸۰ تاکید کردند که دشمنان به دنبال نفوذ از طریق فرهنگ هستند و تجزیه کشور، مهم‌ترین نقشه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است. در ماههای اخیر هم دیدیم که آمریکا و شرکای آن، قصد داشتند به بهانه فوت مهسا امینی، بین مردم و نظام مقدس جمهوری شکاف ایجاد کنند.

170214528.jpg

استاندار همدان همچنین گفت: در سفر رئیس جمهور به استان، بیش از ۱۴۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به همدان اختصاص پیدا کرد و سه هزار و ۱۴۱ طرح در مجموع به ارزش ۱۱۰ هزار و ۶۲۲ میلیارد ریال از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم تاکنون در این استان اجرا شده است.

قاسمی فرزاد گفت: دهه فجر امسال ۹۵۶ طرح به ارزش ۳۵ هزار میلیارد ریال بهره برداری و عملیات اجرایی ۱۵۰ طرح به ارزش هشت هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال آغاز شد.

در پایان این دیدار از تعدادی از جانبازان جنگ تحمیلی تجلیل به عمل آمد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی