استاندار همدان: تولیدکنندگان، از مشاوران متخصص استفاده کنند

photo7368045476_1.jpg

استاندار همدان در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، گفت: واحدهای تولیدی باید در فرایند تولید از مشاور استفاده کنند و مراقبت‌های لازم را در نظر داشته باشند و اگر دچار مشکلاتی شوند دولت مردمی ایران قوی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید حمایت های لازم را از آنها انجام می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان،  علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان روز سه شنبه در سی‌امین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، گفت: پرونده‌های مطروحه در این جلسه در حوزه‌ی جهادکشاورزی و بخش دام و طیور بود که تسهیلات بانکی در سال ۱۴۰۰ دریافت کرده بودند و سررسید آن رسیده اما به دلیل ناتوانی در پرداخت تسهیلات تقریباً یک‌سال از سر رسید پرداخت تسهیلات ‌گذشته بود.

مقام عالی دولت در استان گفت : مقرر شد واحدهایی که پرونده آنها مورد بررسی قرار گرفت، ۲۰ درصد از اصل وام و سود را ظرف ۱۴ روز پرداخت کنند و باقی مانده برای یکسال جهت تسویه امهال گردد.

وی افزود: یک مورد از پرونده‌ها نیز به دلیل شرایط خاصی که وجود داشت، ۱۰ درصد از اصل وام و سود را پرداخت می‌کند و باقی‌مانده طی یکسال پرداخت خواهد شود.

استاندار همدان بیان کرد: تسهیلاتی که در اختیار تولیدکنندگان قرار می‌گیرد از منابع بانکی بوده و باید در موعد مشخص تسویه گردد تا امکان پرداخت تسهیلات به دیگر تولیدکنندگان ایجاد شود.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: دولت مردمی ایران قوی با وجود تنگناها، تسهیلاتی را برای تولیدکنندگان در نظر دارد.

photo7368045857_1.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی