استاندار همدان: تکریم حمید حسام؛ تجلیل از ارزش های دوران دفاع مقدس است

{|dcd4644a-c5af-4996-b2f0-0dfc23f0f5bb.jpg

استاندار همدان تکریم و تجلیل بزرگان و چهره های فاخر در عرصه های گوناگون را ضروری خواند و گفت: آیین نکوداشت استاد حمید حسام و آثار فاخر این نویسنده و هنرمند ارزشمند در حقیقت پاسداشت ارزش هاٰ و از خودگذشتگی ها و ایثارگری های فرزندان این مرز بوم در هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در آیین نکوداشت حمید حسام اظهار داشت: تجربه های تاریخی نشان داده که هر جامعه ای که به افرادٰ ، چهره ها و بزرگان علمیٰ ، دینی و فرهیختگان خود ارزش قایل شود به همان میزان هم کمتر دچار انحراف و لغزش شده است و مسیر پیشرفت آن جامعه بهتر طی شده است.

استاندار همدان یادآور شد: هر یک از آثار ارزشمند حسام معرف یکی از گوهرهای گرانبهای نظام و انقلاب در صحنه دفاع از آرمان ها و ارزش های دوران دفاع مقدس است.

وی گفت: امروز تجلیل از حمید حسام به عنوان شخصیتی فرهیخته و از چهره های ماندگار هنر و فرهنگ انقلاب اسلامی که سه اثر ارزشمندش مورد تقریظ و ستایش رهبر فرزانه انقلاب واقع شده می تواند فتح بابی برای تکریم و بزرگداشت سایر بزرگان در عرصه های دیگر در استان همدان باشد.

وی ابراز داشت: اقای حسام به گونه ای هنرمندانه و با فلم شور آفرین خود بسیاری از واقعیت ها و ارزش های دوران دفاع مقدس و رزمندگان را به رشته تحریر درآورده و در اختیار نسل امروز قرار داده است که وظبفه همه ما نیز پاسداشت حرکت ارزشمند و کوشش مجاهدانه این نوبسنده و چهره فرهیخته است.

قاسمی فرزاد همچنین به راه اندازی انجمن حمایت از مفاخر در استان همدان اشاره کرد و گفت: وجود این انجمن در استان همدان با سابقه کهن چند هزار ساله و وجود مفاخر زیادی یک ضرورت است که در حقیقت آیین امروز نکوداشت حمید حسام هم در همین راستا رقم خورده است.

وی ادامه داد: معرفی آثار و مفاخر فرهنگی و شخصیت های معاصر در زمان حیات آنها موجب تقویت بنیان فکری جامعه می‌شود.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی