استاندار همدان: جایگاه شهدا با هیچ معیار مادی قابل قیاس نیست

170389943_1.jpg

استاندار همدان با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و سرکشی از خانواده های ایثارگران گفت: جایگاه شهدا با هیچ معیار مادی قابل قیاس نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در دیدار با خانواده شهیدان حق گویان اظهار داشت: دیدار با خانواده معظم شهدا یکی از توفیقات و الطاف الهی است و همواره خدا را شاکریم که این توفیق شامل حال ما شده است.

وی ادامه داد: مقاومت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بود که باعث یأس و ناامیدی دشمنان شد.

قاسمی فرزاد با اشاره به رفاقت دیرینه‌اش با شهید والامقام محمدرضا حق‌گویان گفت: شهید حق‌گویان اهل شب زنده داری، دعا و تفکر بود و همیشه زیارت عاشورا و دعای توسل را با سوز دل می‌خواند.

استاندار همدان ادامه داد: از جمع سی و پنج نفره‌ای که در پایگاه بسیج بودیم، بیش از سی نفر به شهادت رسیدند و ما از قافله شهدا جا ماندیم که امید داریم دوستان شهیدمان شفیعمان باشند.

170389944_1.jpg

قاسمی‌فرزاد اظهار داشت: اولین کنگره هشت هزار شهید استان همدان، با تلاش سردار شهید حاج حسین همدانی، یک الگوی بی‌نظیر در سطح کشور بود.

وی ابراز امیدواری کرد که شفاعت این شهیدان گرانقدر و دیگر شهدای دفاع از اسلام، انقلاب، امنیت و مدافعان حرم نصیب همه‌ ما شود.

استاندار همدان همچنین در دیدار با خانواده معظم شهیدان تیموری گفت: سرکشی و دیدار با خانواده‌های معزز شاهد در قالب برنامه‌های دومین کنگره هشت هزار شهید استان است.

قاسمی‌فرزاد افزود: شهدا دارای جایگاه والا نزد خداوند هستند و خانواده معظم شهدا نیز ارزش بالایی برای مردم قدرشناس ایران اسلامی دارند.

در ادامه برنامه‌های دومین کنگره سرداران، فرماندهان و هشت هزار شهید استان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، به همراه آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی موثقی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان، سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان، اعضای شورای تامین استان و جمعی از مدیران استانی با خانواده معظم شهیدان والامقام بهمن، تورج و ایرج تیموری و نیز با خانواده شهیدان گرانقدر حاج صادق، محمدحسن، احمد و محمدرضا حق‌گویان دیدار کرد.

170389945_1.jpg

 

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی