استاندار همدان خبر داد: تکمیل و تجهیز بیمارستان اکباتان همدان در دولت مردمی ایران قوی

photo8776207722.jpg

استاندار همدان گفت: بیمارستان تخصصی کودکان اکباتان شهر همدان با داشتن ۲۷۳ تخت، یکی از بهترین بیمارستان‌های کشور است و حدود یک‌هزار میلیارد تومان برای احداث، تکمیل و تجهیز این بیمارستان هزینه شده که در دولت مردمی و انقلابی ایران قوی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان  در بازدید از بیمارستان کودکان اکباتان در گفت‌وگو با خبرنگار صداوسیمای مرکز همدان، گفت:بیمارستان اکباتان پس از ۱۴ سال در سال ۱۴۰۰ تحویل دولت سیزدهم شد و از همان روزهای ابتدایی آغاز به کار دولت مردمی در استان، پیگیری‌های مجدانه برای تکمیل ابنیه و خرید و نصب تجهیزات در دستور کار قرار گرفت.

مقام عالی دولت در استان گفت: در استان همدان مرکز تخصصی کودکان وجود نداشت به همین علت بیمارستان اکباتان به عنوان مرکز تخصصی کودکان تعیین شد.

وی افزود: بیمارستان کودکان اکباتان به محض تکمیل و تجهیز به بهره‌برداری رسید و با انتقال کودکان و اطفال بیمارستان بعثت با تجهیزات مناسب به این بیمارستان، خدمت‌رسانی به مردم شریف استان از روز پنج‌شنبه هفتم دی‌ماه سال‌جاری شروع شد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی