استاندار همدان خبر داد: ۳۰ نقطه حادثه‌خیز استان در سال‌جاری اصلاح شد

335799.jpg

استاندار همدان گفت: با عزم و اراده‌ دولت مردمی و انقلابی ایران قوی در سال‌جاری ۳۰ نقطه‌ از ۵۲ نقطه‌ی حادثه‌خیز سطح استان همدان اصلاح شده و مابقی نیز در دستور کار سال آینده است.

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان روز چهارشنبه در همایش گرامیداشت روز صنعت بیمه، گفت: امسال مکلف بودیم ۲۲ نقطه حادثه‌خیز را رفع کنیم که ۸ بیشتر از تکلیف انجام شده است.

مقام عالی دولت در استان گفت: ۱۳ نقطه تاکنون اصلاح و ۱۰ مورد هم در روزهای آینده رفع می‌شود و تا پایان سال ۷ نقطه دیگر نیز اصلاح می‌شود.

وی افزود: صنعت بیمه اگر با فرهنگ‌سازی در لایه‌های جامعه نفوذ کند، نقش بی‌بدیلی به عنوان صنعت پیشتار در رشد اقتصادی کشور ایفا می‌کند.

استاندار همدان بیان کرد: دولت مردمی در مصوبات سفر رئیس‌جمهور محترم به همدان ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای موضوع راه تخصیص داده که غالب آن مربوط به تعریض و چهار بانده‌کردن مسیرهای پرخطر بود و اقدامات مهمی نظیر چهار بانده‌کردن راه همدان - علیصدر آغاز شده است.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: اصلاح نقاط حادثه‌خیز در استان باعث کاهش ۳۵ درصدی فوت ناشی از تصادفات در نوروز ۱۴۰۲ شده است.

وی ادامه داد: صنعت بیمه بخش لاینفک زندگی افراد است و بیمه می‌تواند پوشش حمایتی مطمئن برای فعالیت‌های اقتصادی ایجاد کند.

استاندار همدان افزود: صنعت بیمه باید برای کاهش مخاطرات و افزایش ایمنی سفر، در پروزه‌ی راه‌آهن سرمایه‌گذاری کند چراکه آسیب آثار مخرب معنوی تصادفات از خسارات مادی آن بیشتر است.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی