استاندار همدان: درخواست های مردمی درسامانه سامد تاحصول نتیجه نهایی پیگیری می شود

قببل.jpg

استاندار همدان با حضور در مرکز سامد «سامانه ارتباطات مردم و دولت» درخواست ها ، مسایل و مشکلات مطرح شده از سوی مردم را شنید و دستورات لازم را برای تحقق مطالبات و درخواست های آنها صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، بیش از ۲۰۰ تماس گیرنده از مناطق مختلف و حتی در دورترین نقطه روستایی از استان همدان امروز مسایل ، مشکلات و دغدغه های شخصی و عمومی خود را با نماینده عالی دولت در میان گذاشتند.

علیرضا قاسمی فرزاد در راستای سیاست های دولت سیزدهم مبنی بر برقراری ارتباط با مردم و پاسخگویی به شهروندان، در مرکز سامد حضور یافت و به طور مستقیم خواسته‌ها و مطالبات مردم را برای پیگیری و رفع مسائل و تامین مطالبات قانونی آن‌ها شنید.

امروز و در جریان حضور علیرضا قاسمی فرزاد در مرکز سامد، نزدیک به یک هزار تماس تلفنی از سوی شهروندان با این مرکز برقرار شد که حدود ۳۰ نفر از آنها در گفت وگویی مستقیم، مسایل و مشکلات خود را با نماینده عالی دولت در استان مطرح کردند.

سامانه ارتباطات مردم و دولت(سامد) به همت دولتمردان و با هدف دریافت، ثبت و رسیدگی به درخواست‌های مردم از طریق مسئولان راه‌اندازی شده که حرکتی موثر و اقدامی مناسب در راستای برقراری ارتباط با شهروندان و تلاش برای رفع مسایل و مشکلات است.

رویکرد مردمی دولت سیزدهم و اهتمام برای حل مشکلات موجب شده تا به شیوه های مختلف پاسخگو و پیگیری مسایل، مطالبات و مشکلات مردم باشد که فعالیت مرکز سامد برای حضور مدیران برای ارتباط مستقیم با مردم از جمله این روش ها برای خدمت رسانی بهینه دولت به مردم است.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی