استاندار همدان: دستاوردهای نظام و دولت مردمی جهادگونه تبیین شود

340359.jpg

استاندار همدان گفت: دشمن از پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه‌ی علمی ترس دارد و این‌ها حاصل تلاش‌ها و دستاوردهایی‌ است که باید جهادگونه تبیین شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در اولین گردهمایی شوراهای فرهنگ‌عمومی استان، گفت: اقدامات خوبی طی دوران انقلاب اسلامی و به ویژه در سال‌های گذشته انجام شده اما دشمن با طراحی، ما را دچار خود سانسوری و خود کم‌بینی کرده است.

مقام عالی دولت در استان گفت: در حوزه‌ی فرهنگ‌عمومی نیز در استان اقدامات بسیار ارزشمندی مانند؛ سند فرهنگی و سند قرآنی تدوین شده است.

وی افزود: اصول اساسی حاکم بر سند فرهنگی، موضوع هویت اسلامی، ایرانی و انقلابی، نهاد خانواده و جمعیت، سبک زندگی اسلامی، اخلاق و فرهنگ‌عمومی جامعه، ساماندهی جبهه‌های فرهنگی با رویکرد تربیت نیروی انسانی کارآمد است.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: استکبار جهانی سلایق خود را به جهان القا و اجبار می‌کند و برای این کار از ابزارهایی مانند؛ سینما، هنر و فرهنگ بهره برده و اکنون نیز از سکوهای فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برای بهره‌برداری حداکثری استفاده می‌کند.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی