استاندار همدان: دولت از پروژه‌های فرهنگی حمایت مستمر دارد

 170234763.jpg

استاندار همدان گفت: دولت سیزدهم از پروژه‌های مختلف فرهنگی حمایت مستمر دارد و در این استان نیز پروژه‌های بسیاری در سفر رئیس جمهور مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در آیین افتتاح کتابخانه عمومی قلم‌چی روستای عبدالرحیم شهرستان همدان که همزمان با نیمه شعبان برگزار شد افزود: برای ساخت این کتابخانه نیز از محل اعتبارهای سفر رئیس جمهور استفاده شده است.

وی با بیان اینکه پیگیری‌های مجدانه اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان منجر به آبادی کتابخانه‌ها شده است گفت: توجه به کتاب و کتابخوانی توصیه و سفارش موکد دین مبین اسلام و پیامبر (ص) است افزون بر آن امروز شاهد هستیم که مقام معظم رهبری تاکید ویژه‌ای بر این امر دارند و خودشان یک کتابخوان تراز اول در کشور هستند.

استاندار همدان اظهار کرد: مقام معظم رهبری هر سال از نمایشگاه کتاب بازدید و در دیدار با نویسندگان و ناشران عملکرد آنها را ذکر می‌کنند که یک درس برای همه ما است.

وی با تاکید بر اینکه ملتی که کتابخوان باشد دچار انحراف و سردرگمی نمی‌شود افزود: علت گمراهی و مشکلات ما این است که از کتاب، چه کتاب خدا و چه کتاب‌های مفید دیگر فاصله می‌گیریم.

قاسمی‌فرزاد گفت: امروز روز مبارکی است زیرا در روستایی با مردمی فهیم و علم‌پرور که به کتابخوانی توجه ویژه دارند، شاهد افتتاح کتابخانه هستیم.

وی افزود: باید از اهالی روستا به دلیل شور و اشتیاق به وجود چنین مرکز فرهنگی و هزینه کردن برای این حوزه، قدردانی کرد همچنین اقدامات بنیاد قلم‌چی که در حوزه کتابخانه، مدرسه و خوابگاه دانشجویی فعالیت دارد جای تشکر دارد.

استاندار همدان ابراز امیدواری کرد که اهالی متدین و ولایتمدار روستا از این کتابخانه استاندارد به بهترین شکل ممکن استفاده کنند و کمک‌های دولت نیز در حوزه فرهنگی همچنان ادامه خواهد داشت.

170234762.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی