استاندار همدان: رویش های جدید فکری و فرهنگی مهمترین پیامد کنگره هشت هزار شهید استان است

170440609.jpg

استاندار همدان گفت: دومین کنگره هشت هزار شهید استان یک جریان عظیم مردمی و ملی است که مهمترین و ارزشمندترین پیامد مثبت و خروجی آن رویش های جدید فکری و فرهنگی در سطح جامعه و خانواده ها و آشنایی و ممزوج شدن نسل امروز با برکات و فرهنگ ناب ایثار و شهادت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه شورای سیاستگذاری دومین کنگره ملّی هشت هزار شهید استان همدان اظهار داشت: ایستادگی در برابر تهاجمات دشمنان در جنگ شناختی از برکات هشت سال دفاع مقدس و خون پاک شهداست که کمیته های ۲۳ گانه با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جوانان در جهاد تبیین با رویکردهای مختلف فعالانه عمل کنند.

وی ادامه داد: در راستای برگزاری دومین کنگره هشت هزار شهید استان همدان دیدار با تمامی خانواده‌های معظم شهدا با اولویت خانواده های دارای سه و چهار شهید در حال انجام است.

استاندار همدان گفت: تأمین اعتبارات لازم جهت برگزاری کنگره شهدا با استفاده از ظرفیت و اختیارات نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در دستور کار قرار گیرد که با حمایت‌های بیش از پیش نمایندگان مجلس کنگره ای در شان شهدای استان برگزار شود.

قاسمی فرزاد با قدردانی از سردار فرجی و سردار مجیدی و همچنین روسای کمیته ها اظهار داشت: تمام مدیران استانی و اعضای کمیته ها با تلاش مضاعف و تمام توان در میدان هستند و جانانه فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه یک درصد از اعتبارات دستگاه‌های دولتی مختص امور فرهنگی است افزود: نیمی از این اعتبار به صرف امور اجرایی کنگره شهدا اختصاص یابد.

اجرای برنامه هنرمندانه "شبهای شیدایی" با حمایت های استانداری در جانمایی

استاندار همدان گفت: زمان و مکان اجرای برنامه نمایشی "شبهای شیدایی" نمایشگاه بین المللی همدان است که این مجموعه فاخر در کشور کم نظیر است.

قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه اجرای این برنامه در رویش‌های جدید و تحول فکری دانش آموزان و خانواده های آنها اثربخش است، افزود: این برنامه از ۱۲ مرداد به مدت ۱۵ یا ۲۰ روز ادامه می‌یابد و شبی و هشت هزار نفر از آن بازدید می کنند که مناسب سازی محل برگزاری نمایش از ۲ هفته پیش آغاز شده است.

وی با قدردانی از مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان به جهت حرکت خودجوش در بازدید و دیدار با خانواده های شهدای فرهنگی و دانش آموز گفت: سایر دستگاه‌ها نیز باید به تکالیف ابلاغی خود را انجام دهند.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی