استاندار همدان: رویکرد دولت توجه به مسایل زیست محیطی است

 170227989.jpg

استاندار همدان گفت: در دولت سیزدهم توجه و رویکرد مسایل زیست محیطی بوده و درختکاری یک امر مورد تاکید رییس جمهور است.  

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد همزمان با ۱۵ اسفند روز درختکاری هنگام کاشت یک نهال در محوطه استانداری همدان بیان کرد: طبق برنامه ریزی باید یک میلیارد اصله درخت در کشور کاشته شود و اقدام نمادین امروز طلیعه و آغازی برای این حرکت بزرگ است.

وی ابراز امیدواری کرد: با کاشت درخت و نهادینه شدن این فرهنگ بتوان محیط زندگی سالم، عاری از آلودگی ها، مواد آلاینده و مضر به ارمغان آورد.

170227990.jpg

استاندار همدان با بیان اینکه کاشت درخت موجب تلطیف فضا می شود تاکید کرد: ترویج فرهنگ کاشت درخت و مراقبت و حراست از آنها به فرزندان و آیندگان جامعه ضروری است.

قاسمی فرزاد گفت: مهمتر از کاشت نهال، پیشگیری از بروز خسارت و آسیب زدن به درختان به ویژه هنگام حضور در طبیعت است و باید توجه داشت که درختان نیز موجوداتی دارای حق حیات هستند.

وی افزود: با توجه به نامگذاری ۱۵ اسفند به عنوان روز درختکاری، در این راستا بنا به سنت حسنه پیامبر اکرم (ص)، ائمه اطهار (ع) و بزرگان درخت مثمری در محوطه استانداری همدان غرس شد.

 

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی