استاندار همدان: سربازان گمنام امام زمان (عج) ستون امنیت کشور هستند

 170234715.jpg

استاندار همدان گفت: نیروهای وزارت اطلاعات ستون و پایه اصلی حفظ و برقراری امنیت در کشور هستند که در همه عرصه ها برای حفظ سلامت و امنیت کشور حضور فعال و اثربخش دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در گفت و گوی با خبرنگاران ضمن تبریک میلاد منجی عالم بشریت به مردم استان همدان و گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار کرد: این عزیزان بدون هیچ گونه چشمداشتی با تمام توان در راه حفظ و حراست از ارزش های اسلامی، تمامیت ارضی و حاکمیت ملی به صورت خاموش و بی نام و نشان تلاش می کنند.

وی افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) حافظان امنیت و آرامش مردم هستند که در کنار دیگر نیروها، سازمان ها و نهادهای امنیتی و اطلاعاتی برای آسایش ملت ایران و حفظ تمامیت ارضی ایران اسلامی تلاش می کنند.

استاندار همدان با بیان اینکه رویکرد وزارت اطلاعات تنها امنیتی نیست، گفت: افزون بر این، سربازان گمنام امام زمان (عج) برای حفظ روابط اقتصادی در جامعه نیز نقشی فعال و تعیین کننده دارند.

قاسمی فرزاد افزود: مجاهدان فعال در این وزارتخانه همچون سدی محکم جلوی اقدام های مخرب کسانی که قصد ایجاد اخلال در عرصه اقتصادی را دارند ایستاده اند و آنها همچنین مقابله با بیوتروریسم، رصد و مقابله با خرابکاری دشمن و کسانی که درصدد مخدوش کردن سلامت جامعه هستند را در دستور کار دارند.

استاندار همدان بیان کرد: کسانی امروز همسو با دشمن با استفاده از هر روزنه اقتصادی از جمله قاچاق کالا و ارز و خارج کردن کالاهای مورد نیاز مردم دنبال ایجاد مشکل و بر هم زدن نظم و انضباط اقتصادی هستند اما سربازان گمنام امام زمان (عج) بدون هیچ گونه توقع و پاداشی تلاش کردند تعادل بازار بر هم نخورد.

وی اظهار کرد: نیروهای وزارت اطلاعات از دلدادگان به ائمه اطهار (ع) هستند که با عشق و علاقه تکالیف محوله را بیش از وظیفه ذاتی انجام می دهند و جان خود را برای خدمت به این نظام و انقلاب، حفظ و حراست از کیان اسلامی در طبق اخلاص قرار داده اند.

استاندار همدان همچنین ایمان به خدا را عامل اصلی حرکت باصلابت سربازان گمنام امام زمان (عج) دانست و تاکید کرد: از خودگذشتگی، نیت پاک، خلوص نیت، مردمی بودن و تلاش برای حفظ اعتماد مردم از ویژگی های بارز کارکنان وزارت اطلاعات ایران اسلامی است.

قاسمی فرزاد افزود: دستگیری به جای مچ گیری، توجه به سلامت اداری، حفظ و حراست از اموال مردم و دیگر مراقبت های امنیتی از دیگر ویژگی های این عزیزان به شمار می رود.

وی با قدردانی از تلاش و مجاهدت شبانه روزی نیروهای وزارت اطلاعات اضافه کرد: ماه های گذشته کشورمان در جنگ ترکیبی تمام عیار قرار داشت اما این نیروها با حرکت مبتنی بر علم و دانش و بدون برخورد قهری نسبت به آگاهی بخشی، مشاوره و راهنمایی این افراد اقدام کردند.

استاندار همدان یادآوری کرد: در ناآرامی چند ماه گذشته افرادی که از روی غفلت و ناآگاهی کارهایی کرده بودند با برخورد مهربانانه، ارشاد گرایانه و آگاهی بخشی سربازان گمنام امام زمان (عج) و دیگر نیروهای اطلاعاتی از مسیر اشتباه بازگشته و بسیاری از آنها ابراز پشیمانی کرده اند.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی