استاندار همدان: سردار همدانی، بر دل‌ها و قلب‌ها فرماندهی می‌کرد

 169941618.jpg

استاندار همدان با بیان اینکه سردار همدانی، بر دل‌ها و قلب‌ها فرماندهی می‌کرد گفت: مردم همدان خاطرات درخشان و روشنی از فرماندهی این شهید سرافراز دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در ویژه برنامه تلویزیونی حاج حسین همدانی، که به مناسبت هفتمین سالگرد شهادت این سردار برگزار شد، افزود: شهدا جان ارزشمند خود را در راه عزت، اقتدار، امنیت و آبروی کشور اسلامی نثار کردند.

وی تصریح کرد: الگوی شهدای انقلاب اسلامی حضرت ابا عبدالله حسین(ع) بوده است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه شهدا، افسانه‌ها را به واقعیت تبدیل کردند خاطرنشان کرد: شهدا جان ارزشمند خود را در راه عزت، اقتدار، امنیت و آبروی کشور اسلامی نثار کردند.

ویژه برنامه‌های گرامیداشت سالگرد این شهید والامقام در همدان به مدت یک هفته از ۱۲ تا ۱۶ مهر ماه در حال برگزاری است.

گفتنی است، شهید سردار سرلشکر حسین همدانی یکی از رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس از پدر و مادری همدانی در سال ۱۳۲۹ در آبادان دیده به جهان گشود.

وی با آغاز تحصیل در مقطع ابتدایی همراه خانواده به همدان سفر کرد و در این استان ساکن شد و با از راه رسیدن انقلاب برای پاسداری از انقلاب به امام راحل لبیک گفت و در کنار دیگر رزمندگان چنان جنگید که کردستان مظلوم را از چنگ ایادی استکبار خلاص کرد.

فرماندهی لشکر پیروز انصارالحسین (ع) و سپاه استان همدان، فرماندهی لشگر چهارم بعثت و قرارگاه مقدر نیروی زمینی سپاه در غرب، معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه، جانشین نیروی مقاومت و فرماندهی لشگر ۲۷ محمد رسول الله تهران، فرماندهی قرارگاه ثارالله تهران بزرگ و فرماندهی سپاه محمد رسول الله (ص) مسئولیت های خطیری است که بر اساس تکلیف دینی اش عهده دار شد و انجام وظیفه کرد.

یکی از افتخارات سردار همدانی داشتن ۲ مدال گرانبهای فتح است که از دستان مبارک رهبر معظم انقلاب دریافت کرده و هنگام نصب این مدال توسط معظم له بر سینه سردار شهید همدانی، وی به یاد همه شهدا اشک شوق ریخت.

سردار سرلشکر پاسدار حسین همدانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مهرماه سال ۹۴ در حین انجام ماموریت های مستشاری در حومه شهر حلب به شهادت رسید.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی