استاندار همدان: سفر معاون رییس‌جمهور و وزرا به استان، نشان از نگاه ویژه‌ی دولت مردمی به همدان است

photo6509013369.jpg

استاندار همدان گفت: نگاه دولت مردمی ایران قوی به همه‌ی استان‌ها بخصوص استان‌هایی که درطول سالیان متمادی گذشته،مورد کم‌توجهی وبی‌توجهی قرار گرفته‌اند و در آن‌ها شهرستان‌های محروم وجوددارد نگاه ویژه‌ای است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در جلسه‌ی شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، گفت:اعتبارات و مصوبات سفر رئیس‌جمهور محترم برای استان همدان، به نسبت سایر استان‌ها عدد قابل توجهی بود و می‌توان گفت درصد بالاتری داشت.

استاندار همدان گفت: در ایام گذشته شاهد حضور معاون محترم علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور، وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت، وزیر محترم علوم‌، تحقيقات و فناوری و وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی در استان بودیم که این سفرها نشان از توجه و نگاه ویژه‌ی دولت مردمی ایران قوی  به استان همدان است.

وی افزود: جذب اعتبارات باقی مانده‌ و جذب نشده‌‌ی مربوط به سال ۱۴۰۱ دستگاه‌ها مورد تأکید است.

مقام عالی دولت در استان گفت: پیگیری مصوبات سفر رئیس‌جمهور محترم به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تأکید شد و موافقت‌نامه‌ها باید به سرعت مبادله شود.

قاسمی فرزاد عنوان کرد: دستگاها اگر طرح‌هایی که مشمول ماده ۲۳ می‌شود، دارند باید حداکثر تا پایان شهریورماه تعیین تکلیف شود.

استاندار همدان تاکید کرد: پیگیری اعتباراتی که سرفصل ملی دارد، باید از طریق وزارتخانه‌ها تأمین شود و پیگیری این امر توسط دستگاه‌ها مورد تأکید است. 

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی