استاندار همدان: سند اقتصاد دانش‌بنیان همدان تصویب شد

330077.jpg

استاندار همدان گفت: سند توسعه اقتصاد دانش‌بنیان استان برای اولین بار در کشور در جلسه امروز شورای برنامه ریزی و توسعه تدوین و تصویب شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان ، علیرضا قاسمی‌فرزاد  در ششمین جلسه‌ شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با تاکید بر اینکه تمامی دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند برش سازمانی سند اقتصاد دانش‌بنیان را اجرا کنند اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی، برای پیگیری و دریافت سهم سازمانی اعتبارات سفر رئیس‌جمهور اهتمام ویژه داشته باشند.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی در پروژه‌های عمرانی باید از ظرفیت‌ شرکت‌های پیمانکاری بومی و درون استانی استفاده کنند.

استاندار همدان با بیان اینکه سال گذشته در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان این استان با پیشتازی رتبه اول را کسب کرد ابراز امیدواری کرد: با اجرای به هنگام سند اقتصاد دانش‌بنیان این جایگاه حفظ شود.

قاسمی‌فرزاد گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه صنعت ورود خوبی داشتند اما در حوزه کشاورزی اقدامات مورد انتظار محقق نشده و باید سرعت بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به کمبود منابع، کمبود آب و مشکلاتی که در تامین انرژی مانند گاز و برق در استان وجود دارد باید برای ارتقا کیفیت محصولات به سمت دانش‌بنیان شدن فعالیت‌ها حرکت کنیم.

مبادله‌ ۹۷ درصد موافقت‌نامه‌های تملک دارایی

استاندار همدان گفت: حدود ۹۷ درصد موافقت‌نامه‌های تملک دارایی مبادله شده و بر تسریع در روند باقی‌مانده‌ آنها تاکید می شود.

قاسمی‌فرزاد افزود: از حداکثر ظرفیت‌ پیمانکاران بومی به ویژه در طرح نهضت ملی مسکن استفاده شود.

وی اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی، مکاتبات با وزرا برای جذب اعتبارات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند و بر همین اساس یکی از گزینه‌های مهم در ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی، پیگیری جذب اعتبارات خواهد بود.

استاندار همدان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید پروژه‌های ملی پیوست قانون را مجدانه پیگیری کنند.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی