استاندار همدان: سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش تضمین کننده فرهنگ اسلامی است

photo_2024-05-06_08-02-25.jpg

استاندار همدان گفت: سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش تضمین کننده فرهنگ اسلامی و تعمیق آن در نسل امروز و فردا است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌ فرزاد در آیین قدردانی از معلمان و مدیران نمونه کشوری و استانی آموزش و پرورش استان همدان افزود: فرهنگیان با توجه به غنای بالای فرهنگی نقش کلیدی و محوری در تعلیم و تربیت جامعه دارند.

وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب‌اسلامی همواره شاهدیم که نهاد مقدس آموزش و پرورش انسان‌ساز و پرورش‌دهنده نیروهای توانا است.

استاندار همدان اظهار کرد: بسیاری از وزرا، نمایندگان مجلس، مدیران کل و مسوولان ارشد پس از پیروزی انقلاب‌اسلامی تاکنون از خانواده آموزش‌ و پرورش رشد یافته‌اند و این منبع بی انتها همواره در حال تولید و پرورش شخصیت‌های ارزشمند است.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه همه دانشمندان، پرورش یافتگان توسط معلمان هستند، تصریح کرد: صبوری و شکیبایی معلمان حاصل ایثار، عشق و خودساختگی شخصیت تک‌تک این عزیزان است.

photo_2024-05-06_08-02-35_2.jpg

وی با بیان اینکه همه معلمان نمونه، الگو و سرمشق جامعه به شمار می‌روند، تاکید کرد: در برابر همه معلمان که به ما علم و دانش آموخته‌اند سر تعظیم فرود می‌آوریم.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: بودجه‌های خوبی که به حوزه آموزش‌وپرورش تخصیص داده شده است، سرمایه‌گذاری برای ساختن کشور در امروز و آینده است.

در پایان این آیین از معلمان و مدیران نمونه کشوری و استانی و پیشکسوتان آموزش‌وپرورش استان همدان قدردانی شد.

همچنین لوح تقدیری اهدا شده از سوی رضامراد صحرایی وزیر آموزش‌وپرورش به دلیل حمایت‌ها، پشتیبانی‌ها و کسب رتبه برتر شورای آموزش‌وپرورش استان، به استاندار همدان اعطا شد.

آموزش و پرورش استان همدان ۱۸ هزار و ۵۶۱ نیروی آموزشی، هزار و ۶۱۴ نیروی خدماتی و ۷۲۸ نیروی اداری دارد.

photo_2024-05-06_08-02-37.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی