استاندار همدان: سند توسعه استان با چشم اندازي بلندمدت تدوين شده است

استاندار همدان گفت: سند توسعه استان در بخش هاي مختلف از جمله حوزه طرح‌هاي مديريت شهري براساس چشم انداز و افق بلند مدت و با توجه به ظرفيت ها و شاخص هاي ممتاز موجود طراحي و تدوين شده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومي استانداري همدان، «سيد سعيد شاهرخي» در ديدار با اعضاي انجمن صنفي رسانه هاي استان همدان، اظهار داشت: استان همدان در بسياري از شاخص ها در رديف استان هاي برتر و ممتاز کشور قرار دارد که اطلاع رساني در خصوص اين ظرفيت ها و توانمندي هاي بي نظير وظيفه مهم مطبوعات و اصحاب رسانه است.

وي افزود: نيروگاه همدان پس از چند سال تعطيلي، احيا و راه اندازي شد يعني با قطع اميد از خارجي‌ها و با توجه به اينکه دانش فني نيز به ما داده نشده بود 300 نيرو به صورت شبانه روزي براي راه اندازي اين مجموعه تلاش کردند.

شاهرخي با بيان اينکه برج هاي خشک اين نيروگاه توسط متخصصان داخلي راه اندازي شد، ادامه داد: سهم مسوولان در احياي اين نيروگاه و رفع موانع پيش روي اين طرح با پيگيري هاي مجدانه و شبانه روزي بسيار ارزشمند و قابل تقدير است.

استاندار همدان، توسعه خط ريلي را از ديگر مزيت هاي شاخص استان برشمرد و گفت: مجموع خطوط ريلي استان از 30 کيلومتر به 350 کيلومتر افزايش يافته که نشاندهنده تلاش ويژه دولتمردان در استان و همچنين حمايت ويژه دولت تدبير و اميد در راستاي خدمت رساني بهينه مردم اين ديار است.

به گفته شاهرخي، برهمين اساس اجراي خط ريلي تهران - همدان - سنندج در شمال استان و خط ديگري در جنوب استان همدان، داراي رديف مستقل اعتباري شدند که اين هم اتفاق مهمي در مسير تسريع اجراي اين پزوژه هاي بزرگ براي عمران و آباداني استان است.

استاندار همدان تصريح کرد: خط ريلي تهران - همدان- سنندج نيز به ملاير وصل مي شود و از اين طريق مي توان راهي نهاوند و کرمانشاه شد و ايستگاه راه آهن تويسرکان تا نوروز 1400 به بهره برداري مي رسد.

وي تاکيد کرد: برخي افراد نسبت به راه اندازي قطار شهري ايراد مي گيرند در حاليکه اجراي اين پروژه با قدرت لابي و چانه زني فضاي شهري همدان را براي 50 تا 100 سال آينده آماده مي کند.

استاندار همدان با بيان اينکه رسانه‌ها مي‌توانند با دوري از حواشي و توجه به هم‌افزايي با ساير نهادهاي مرتبط، مسير اعتلاي استان را هموار کنند، افزود: براي ارتقاي جايگاه رسانه و بهره‌مندي بهتر مردم از اين ظرفيت، سند اطلاع رساني استان همدان تدوين و به همه دستگاه ها ابلاغ شده است.

شاهرخي با اشاره به اينکه استان همدان ظرفيت بسيار بالايي دارد و تصميمات و اقدامات نيز بايد در شأن مردم و قابليت هاي آن باشد، اظهار داشت: اصحاب رسانه نقش مهم و بي بديلي در توسعه استان برعهده دارند.

وي با اشاره به انتخابات 1400 کشور و لزوم زمينه سازي براي مشارکت حداکثري مردم دراين انتخابات، تاکيد کرد: رسانه‌ها کمک کنند تا انتخاباتي پيشرو، پرشور و با حضور و مشارکت حداکثري مردم در استان برگزار کنيم.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی