استاندار همدان: سه هزار واحد مسکوني براي محرومان استان درحال احداث است

استاندار همدان گفت: عمليات احداث سه هزار واحد مسکوني ويژه محرومان و نيازمندان براساس مصوبات سفر مهرماه امسال معاون رييس جمهوري و رييس سازمان برنامه و بودجه به همدان، در اين استان آغاز شده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومي استانداري همدان؛ سيدسعيد شاهرخي در آيين رونمايي از شبکه جامعه نيکوکاري محلي که با حضور رييس کميته امداد امام خميني(ره) کشور در استانداري همدان برگزار شد، افزود: اعتبار پيش بيني شده در سفر نوبخت براي ساخت مسکن محرومان در اين استان برابر با اعتبار عمراني يکساله همدان است.

وي افزود: در اين سفر ساخت 2 هزار واحد مسکوني در همدان برنامه ريزي شد اما به علت عملکرد خوب کميته امداد امام خميني (ره) و بنياد مسکن انقلاب اسلامي اين استان سهم همدان از 2 هزار به سه هزار واحد مسکوني افزايش يافت.

استاندار همدان ادامه داد: در حال حاضر از سه هزار واحد پيش بيني شده 2 هزار و 281 واحد تعيين تکليف و براي 2 هزار و 100 واحد پروانه صادر شده است که عمليات اجرايي يک هزار و 500 واحد آغاز شده و در مراحل تکميل هستند.

شاهرخي ادامه داد: به دنبال وقوع سيل در نوروز 98 و بروز خسارت به مساکن مردم، با تامين اعتبار از سوي دولت 19 هزار واحد مسکوني آسيب ديده از سيلاب در اين استان بازسازي، تعمير و براي نشستن ايمن سازي شد.

وي کميته امداد امام خميني (ره) را يکي از يادگاران ارزشمند امام راحل دانست و گفت: کميته امداد همگام با ساير دستگاه ها در راستاي توجه به معيشت، ايجاد اشتغال و تامين مسکن تلاش هاي خوبي کرده است.

استاندار همدان افزود: سياست دولت با تاسي از سياست کلي نظام توجه به معيشت و ارتقاي وضعيت معيشتي مردم، توجه به اشتغال و تلاش براي بهبود وضعيت سلامت در جامعه با توجه به شيوع کرونا است که بدون همکاري و حضور مردم دستيابي به اين اهداف امکان پذير نبود.

شاهرخي ادامه داد: در جريان شيوع کرونا برخي صنوف و مشاغل تعطيل شد که رهبري معظم انقلاب ضرورت کمک مومنانه را طرح کردند که رويدادي ارزشمند و ماندگار از کمک هاي مردمي در اذهان ثبت شد.

وي اظهار داشت: مردم به کميته امداد امام خميني (ره) به عنوان نهادي که کمک هاي مردمي را در اختيار افرادي داراي اهليت با نهايت کرامت ارائه مي دهند اعتماد دارند.

استاندار همدان وجود وفاق و همدلي بين مسوولان را از ويژگي هاي برجسته اين استان دانست و گفت: مسوولان اين استان وقت خود را صرف کارهاي بيهوده که تاثيري در بهبود زندگي و معيشت مردم ندارد، نمي کنند.

شاهرخي افزود: طرح هاي مهم ملي نظير ساخت سد، خطوط ريلي و پتروشيمي با تاثير گذاري100 ساله در استان همدان اجرايي شده همچنين هشت هزار ميليارد تومان طرح در حوزه جهش توليد در حال اجرا است.

«مرتضي بختياري» رييس کميته امداد امام خميني(ره) به منظور رونمايي از سامانه جامع نيکوکاري و همچنين شرکت در چند برنامه براي تجليل از خيرين و نيکوکاران استان به همدان سفر کرده است.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی