استاندار همدان : شجره طیبه اسلام در بستر پاک و موحد ایران رشد کرده است

photo6913162260.jpg

استاندار همدان گفت : ایرانیان همواره در طول تاریخ موحد و یکتاپرست بوده‌اند و شجره طیبه‌ی اسلام و قرآن عزیز در بستر پاک و موحد ایران رشد کرده است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در مراسم میهمانی لاله‌ها و آئین غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدا که به مناسبت هفته دفاع‌مقدس برگزار شد، گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی و دفاع مقدس درخشان‌ترین حماسه و اوج عظمت ایران بود که در مقابل جهانیان ایستاد و به آن‌ها درس بزرگی داد که هیچ‌کس نمی‌تواند به مردم این سرزمین که صاحب تعالی و تمدن بزرگ و حافظ دین اسلام هستند، حمله کند.

photo6913211237.jpg

مقام عالی دولت در استان عنوان کرد : حماسه‌ها و اقدامات ارزشمند رزمندگان، ایثارگران، جانبازان، آزادگان و خانواده معظم شهدای استان در دفاع مقدس، باید در راستای کنگره برای نسل‌های آینده تبیین شود.

وی افزود : مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) با نگاه پدرانه مردم استان را مورد تفقد و توجه قرار دادند.

photo6913211081.jpg

قاسمی فرزاد گفت : با وحدت و انسجام در سطح استان همه‌ی ظرفیت‌ها برای برگزاری دومین کنگره‌ی ملی ۸ هزار شهید والامقام استان به میدان آمدند.

استاندار همدان تصریح کرد : قدرت نظامی نظام مقدس جمهوری‌اسلامی ایران به برکت خون پاک شهدای والامقام، روزانه افزایش پیدا می‌کند و در این ایام شاهد رونمایی از موشک‌های جدیدی هستیم که جهانیان را در بهت و حیرت فرو می‌برد.

photo6913318541.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی