استاندار همدان: طرح‌های تعطیل شده همدان با اعتبارات سفر رییس جمهور احیا شد

photo8795978214.jpg

استاندار همدان با بیان اینکه سفرهای استانی دولتمردان به تکمیل پروژه های نیمه تمام کمک می کند،گفت: بسیاری از طرح‌های سال‌ها تعطیل شده در همدان از جمله شهرستان رزن با اعتبارات سفر رییس جمهور فعال و احیا شدند.

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در نشست شورای اداری رزن که در پایان سفر یکروزه به این شهرستان انجام شد، افزود: با تمام سختی‌ها اعتبارات بسیار خوبی برای استان همدان در نظر گرفته شد و از ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبارات سفر که طی سه سال باید جذب شود، در سال نخست حدود پنج هزار میلیارد تومان جذب شده است.

نماینده عالی دولت در همدان گفت: در سفر رئیس‌جمهور ۸۵۸ میلیارد تومان از مصوبات سفر به شهرستان رزن اختصاص پیدا کرد که این رقم معادل اعتبار یکسال استان در سنوات گذشته است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه احیای واحدهای تولیدی راکد از اولویت های دولت سیزدهم است، ادامه داد: واحدهای تولیدی و صنعتی که سال‌ها راکد بود به چرخه تولید بازگشته و تعدادی نیز در حال دریافت پروانه فعالیت هستند.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت های اقتصادی رزن، گفت: شهرستان رزن در حوزه کشاورزی بسیار پویا است و با الطاف الهی و نزولات آسمانی می‌تواند بهتر نیز باشد.

قاسمی فرزاد خاطرنشان کرد: شهرستان رزن مهد علمایی چون آیت‌الله ملاعلی‌ معصومی و آیت‌الله نوری همدانی است و شهدای والامقامی چون حاج ستار ابراهیمی را در خود پرورش داده اشت.

وی ادامه داد: برای نهضت ملی مسکن شهرستان رزن ۲۸ هکتار زمین تأمین شده است اما تلاش می‌کنیم برای افق دوردست زمین‌ بیشتری تامین کنیم.

استاندار همدان در ادامه با اشاره به پیش رو بودن انتخابات، از این رخداد به عنوان مهم ترین مساله امسال کشور یاد کرد و گفت: انتخابات مهم ترین مولفه برای مشارکت مردم در تعیین سرنوشت سیاسی جامعه است.

وی اظهار کرد: روحانیون و امامان جمعه و جماعات و معلمان و اساتید دانشگاه و سایر گروه های مرجع و تاثیرگذار باید با جهاد تبیین به گسترش مشارکت در انتخابات کمک کنند.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی