استاندار همدان: مدیران با طرح‌های اثربخش زمینه ازدواج آسان جوانان را فراهم کنند

170219362.jpg

استاندار همدان با بیان اینکه در اقدامی گسترده باید مروج فرهنگ ازدواج آسان در سطح جامعه باشیم گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی با تدوین طرح ها و برنامه‌های اثربخش، زمینه ازدواج آسان جوانان را فراهم کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در ستاد ساماندهی امور جوانان استان همدان اظهار داشت: برنامه‌ها و تدابیری در راستای فراهم کردن ازدواج آسان در دستور کار قرار گرفته و ضروری است تا همه دستگاه‌های اجرایی همسو با اهداف تعیین شده، اقدام لازم را داشته باشند.

وی با تاکید بر ایجاد فضا و زمینه‌های لازم برای بروز و ظهور استعداد جوانان، افزود: ‌باید به جوانان میدان بدهیم و با تنگ ‌نظری‌ها راه رشد پیشرفت آنان را نبندیم.

استاندار همدان افزود: مدیران باید شنوندگان خوبی برای جوان‌ها باشند و از نصیحت، سرزنش و تنگ نظری خودداری کنند چرا که جوانان نیاز به شادی و تخلیه انرژی دارند که البته این موارد باید در چهارچوب قانون و شرع باشد.

قاسمی فرزاد خاطرنشان کرد: جوانان همواره ذهنی پرسشگر و نقاد دارند و ما مسئولان باید نقدپذیری خود را در برابر جوانان بالا ببریم.

وی با انتقاد از برخی سیاه نمایی‌ها در حوزه جوانان تصریح کرد: شاید عده‌ای از جوانان به بیراهه رفته باشند ولی تعمیم دادن آن به همه جوانان بی‌انصافی است و باید در این مورد خوبی‌ها و نیمه پر لیوان را هم ببینیم.

وی با بیان اینکه مردم از مسئولان اجرایی انتظار دارند حداکثر توان خود را برای حل مسایل و مشکلات جوانان بکار بگیرند، ادامه داد: نباید اجازه دهیم که فرصتی برای دشمن ایجاد شود تا برنامه‌های خود را پیش ببرد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی