استاندار همدان: مرحوم ابوترابی در زندان های عراق منشا آرامش اسرا بود

170404453.jpg

استاندار همدان با بیان اینکه حجت الاسلام مرحوم ابوترابی همواره پشتیبان روحی و معنوی آزادگان در اردوگاه های بعثی بود گفت: وی در اردوگاه های اسرای ایرانی در عراق منشا آرامش آنها بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در مراسم سالگرد ارتحال حجت الاسلام علی اکبر ابوترابی در مسجد مهدیه همدان افزود: حجت الاسلام ابوترابی در اردوگاه دیگری حضور داشت، اما نظر ایشان برای همه آزادگانی که حتی ایشان را ندیده بودند، ملاک بود و در مباحث به دیدگاههای ایشان استناد می شد.

استاندار همدان گفت: اگر درایت حجت الاسلام ابوترابی نبود، تعداد رزمندگانی که در اردوگاهها به شهادت می رسیدند، چندین برابر افزایش پیدا می کرد.

وی ادامه داد: رفتار و اخلاق حجت الاسلام ابوترابی حتی شکنجه گران بعثی را تحت تاثیر قرار می داد و احترام آنها را برمی انگیخت و مانع از افزایش خشونت آنها علیه آزادگان می شد.

قاسمی فرزاد یادآورد شد: تاکید حجت الاسلام ابوترابی این بود که آزادگان باید سلامت خود را حفظ کنند تا بتوانند در بازگشت به کشور، به مردم خدمت کنند.

وی تصریح کرد: مرحوم ابوترابی پس از بازگشت به کشور تمام تلاش خود را برای حل مشکلات آزادگان بخصوص در مجلس شورای اسلامی گذاشت.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی