استاندار همدان: مساله مسکن خبرنگاران در طرح نهضت ملی پیگیری شود

photo9395977942.jpg

استاندار همدان گفت: موضوع مسکن خبرنگاران واجد شرایط برای بهره‌مندی آنان از خدمات طرح نهضت ملی مسکن به طور جدی باید پیگیری شود.

 به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در نشست صمیمی با اعضای هیات‌مدیره جدید خانه مطبوعات استان افزود: خبرنگارانی که شرایط لازم را داشته باشند و فرم "ج" آن‌ها سبز است، می‌توانند در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کنند.

قاسمی‌فرزاد با تاکید بر لزوم حمایت از رسانه‌های استان بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی و روابط‌عمومی‌هایی که از رسانه‌ها حمایت کنند، مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

وی تاکیدکرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی از خبرنگاران برای فعالیت در روابط‌عمومی‌ها استفاده کنند و از این ظرفیت بسیار خوب غافل نشوند.

استاندار همدان گفت: دستاوردها و کارنامه‌ نظام مقدس جمهوری‌اسلامی و دولت مردمی و انقلابی ایران قوی در راستای جهاد تبیین و امیدآفرینی در بین مردم اطلاع‌رسانی شود.

نگاه دولت مردمی به اصحاب‌رسانه خوش‌بینانه است

وی افزود: نگاه دولت مردمی و انقلابی ایران قوی به اصحاب‌رسانه و خبرنگاران خوش‌بینانه و از روی اعتماد است و در استان همدان نیز به پیروی از دولت مردمی همین نگاه حاکم است.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه فرهنگ‌سازی مکارم اخلاق در جامعه مهم‌ترین رسالت اصحاب‌رسانه است، افزود: اصحاب‌رسانه و خبرنگاران پل ارتباطی مردم شریف و مسوولان هستند و مشکلات، نیازها و چالش‌های جامعه را به مسوولان منتقل می‌کنند که در همین راستا انتظار داریم اقدامات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را نیز برای مردم تبیین کنند.

وی خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی در خصوص ازدواج، فرزندآوری، جوانی جمعیت و نیز آسیب‌های سالمندی جمعیت یکی دیگر از رسالت‌های مهم اصحاب‌رسانه است.

استاندار همدان تصریح کرد: در استان همدان ظرفیت بسیارخوب و تکرار نشدنی از خبرنگاران وجود دارد که باید از این ظرفیت به بهترین شکل در راستای جهاد تبیین، آگاه‌سازی جامعه و بیان دستاوردهای نظام استفاده شود.

وی اظهار کرد: منافع ملی توسط خود مردم با مشارکت حداکثری در صفحه‌های سرنوشت‌ساز کشور همچون راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن و انتخابات تامین می‌شود و استکبار جهانی به دنبال آسیب رساندن به ایران اسلامی است.

قاسمی فرزاد ادامه داد: خبرنگاران برنامه‌ها و افتتاح پروژه‌های دهه‌ی مبارک فجر را به خوبی در بین مردم شریف استان منعکس کنند تا با هم‌افزایی اصحاب‌رسانه شاهد برگزاری راهپیمایی با شکوه‌تر از قبل در یوم‌الله ۲۲ بهمن و حضور حداکثری مردم شریف در پای صندوق‌های رأی باشیم.

photo9395978410.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی