استاندار همدان: نقش مقدس مادران شهدا در تربیت و انسان‌سازی برجسته است

346268.jpg

استاندار همدان گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف به توانمندی‌های بزرگی دست یافته‌ که این توانمندی‌ها به برکت خون شهدا و شکیبایی مادران و همسران آنان به دست آمده است.

 به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان  در همایش تکریم مادران و همسران شهدای شهرستان همدان، گفت: شهدا تمامیت ارضی کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران را تضمین کردند.

مقام عالی دولت در استان گفت: مادران شهدا، گنجینه‌ای ارزشمند از خاطرات و ایمان و افتخار حماسه‌سازی نسل دفاع مقدس هستند و با تربیت فرزندانی که از اسلام و مکتب قرآن دفاع کردند، حماسه‌ آفریدند.

وی افزود: زمانی‌ که دختران را زنده به گور می‌کردند پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) به فرزند خود لقب ام‌ابیها دادند و این به عنوان نماد نشان می‌دهد جایگاه زن در اسلام حائز اهمیت است.

استاندار همدان بیان کرد: جایگاه زن و مادر در مکتب انسان‌ساز و تعالی‌بخش اسلام، مقدس است اما در تمامی فرهنگ‌ها مورد بی‌توجهی قرار گرفته است.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: نزول سوره‌هایی نظیر؛ کوثر، مریم و نساء در قرآن کریم حاکی از اهمیت و اعتبار جایگاه زن در اسلام و قرآن است.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی