استاندار همدان: نقش‌آفريني بخش خصوصي در دوران تحريم قابل تقدير است

استاندار همدان گفت: نقش آفريني بخش خصوصي همزمان با اعمال تحريم هاي ظالمانه و مشکلات اقتصادي ناشي از آن در همراهي با مردم و دولت براي رشد و رونق توليد و بهبود شرايط، بسيار خوب و قابل تقدير است.

به گزارش اداره کل روابط عمومي استانداري همدان، «سيدسعيد شاهرخي» در شوراي گفت‌وگوي دولت و بخش خصوصي استان همدان که با حضور رئيس کل بانک مرکزي برگزار شد، اظهار داشت: فعالان اقتصادي کشور و استان همدان در 2 سال اخير به صورت جهادي وارد ميدان توليد شدند که اين مشارکت و فعاليت موثر شايسته قدرداني و تجليل است.

وي تاکيد کرد: استان همدان در بخش صنعت، معدن، کشاورزي و گردشگري داراي قابليت و ظرفيت هاي بي نظيري است که بخش خصوصي موفق به اجراي طرح هاي ارزشمندي در اين بخش ها با کمک و حمايت دولت شده است.

استاندار همدان گفت: بخش گردشگري و صادرات با توجه به وضعيت دشوار ناشي از شيوع کرونا دچار مشکل و ضرر و زيان شده، اما به خوبي در برابر اين شرايط نامساعد مقاومت کرد و به فعاليت خود ادامه داد.

شاهرخي خاطرنشان کرد: توليدکنندگان و صنعتگران استان همدان همواره به ويژه در يکسال اخير در خط مقدم مبارزه با فشارهاي اقتصادي حضور داشتند و به رغم مشکلات موجود، نقش موثري را در عرصه توليد و اقتصاد ايفا کردند.

او ابراز اميدواري کرد: حضور رئيس کل بانک مرکزي در جمع فعالان اقتصادي استان همدان گره گشا باشد تا بتوانيم به مطالبات اين قشر رسيدگي و مشکلات آنها را حل و فصل کنيم.

استاندار همدان گفت: سند راهبردي توسعه استان براي سال‌هاي 98 تا 1400 با بررسي دقيق منابع و ظرفيت هاي موجود تدوين شده و براي هر بخش نيز پروژه هاي خاصي تعريف شده است.

شاهرخي افزود: درهمين ارتباط دولت با اجراي پروژه هاي ملي کمک بزرگي به رشد و توسعه استان همدان کرد به نحوي که استان به يک کارگاه بزرگ عمراني تبديل شده و دراين ميان نقش و مشارکت بخش خصوصي بسيار چشمگير و موثر است.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی