استاندار همدان: نیروهای مسلح با برگزاری مانور دشمن را به وحشت انداخته‌اند

170316189.jpg

استاندار همدان با بیان اینکه قدرت و اقتدار ایران در سایه جمهوری اسلامی است که ابرقدرت ها را دچار تزلزل کرده است، گفت: نیروهای مسلح با برگزاری مانورهای مختلف دشمن را به وحشت انداخته‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در آیین بزرگداشت روز ارتش در میدان باباطاهر شهر همدان یادآوری کرد: امام راحل در روزهای شکل گیری انقلاب با هوشیاری و نگاه هوشمندانه یک واقعه تاریخی را ثبت کرد.

وی افزود: در روزهای آغازین انقلاب با وجود توطئه دشمن برای انحلال ارتش، این دسیسه با نگاه عمیق امام برملا و ارتش دینی، مکتبی و مردمی حفظ شد.

استاندار همدان اظهار داشت: با تدبیر امام راحل ستون فقرات دفاعی کشورمان حفظ شد و ارتش جمهوری اسلامی از روزهای نخست انقلاب در کنار مردم ایستاد.

قاسمی فرزاد ادامه داد: ارتش در فراز و نشیب ها همواره در کنار دیگر نیروها از کیان انقلاب اسلامی و از مرزها در مقابل صدام و همپیمانان او دفاع کرد.

وی گفت: امروز استکبار با نیرویی توانمند، مقتدر و با نیروی بازدارندگی بالا مواجه است و هیچ نیروی خارجی توان مقابله با نیروهای مسلح کشورمان را ندارد.

استاندار همدان افزود: نیروهای مسلح متحد و دست در دست هم و با همدلی که به برکت رهبر معظم انقلاب ایجاد شده در برابر دشمن ایستاده است.

قاسمی فرزاد بیان کرد: امروز ایران در بالاترین سطح امنیت و محوری برای قدرتمندان شده است که اضمحلال قدرت های پوشالی با طنین بالا را به ما نوید می دهد.

استاندار همدان تاکید کرد: ایران اسلامی به امیدی برای مستضعفان جهان تبدیل شده و در چند سال اخیر در مقابله با دشمنان سرنوشت کشورهای منطقه را تغییر و آنها را از بدبختی و ذلت نجات داد.

قاسمی فرزاد افزود: امروز مسئولان استانی و فرماندهان نظامی در این مکان حاضر شدند تا ضمن گرامیداشت روز ارتش از دلاورمردی نیروهای مسلح قدردانی کنند.

آیین ویژه رژه یگان‌های خودرویی با نمایش توان دفاعی و نظامی نیروهای مسلح روز سه شنبه و همزمان با بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران(۲۹ فروردین) در میدان باباطاهر شهر همدان برگزار شد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی