استاندار همدان: هلال احمر در همه صحنه ها و عرصه های کمک رسانی حضور موثر دارد

 4قف.jpg

استاندار همدان گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر در همه صحنه ها و عرصه های کمک رسانی به ویژه در جریان کرونا، برودت هوا، بارش برف سیل و زلزله برای خدمت رسانی و کمک به مردم و در راه ماندگان حضور موثر دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در اولین یادواره ۱۶ شهید امدادگر جمعیت هلال احمر همدان یادآوری کرد: سال گذشته شاهد ریزش برف سنگین در مسیرهای برون استانی بودیم که هلال احمر دوشادوش سایر نهادها از جمله پلیس و راهداری به در راه ماندگان امداد رسانی کرد.

وی ادامه داد: این افراد ایثارگر لباس مقدس سرخ و سفید را برای خدمت رسانی به مردم بر تن کردند و این جمعیت در عمر صد ساله خود خدمات شایسته ای ارائه کرده است.

استاندار همدان گفت: شهدای والامقام بزرگترین سرمایه اجتماعی و ثروت کشورمان هستند که برای حفظ و حراست از این سرزمین، فرهنگ و اعتقادات جان خود را هدیه کردند.

قاسمی فرزاد افزود: همه می دانند در دوران دفاع مقدس امکانات کافی برای ثبت و ضبط وقایع، رخدادها و جانفشانی رزمندگان وجود نداشت و صحنه های به جا مانده نیز قطره ای از دریای ایثار و گذشت این عزیزان است.

وی اضافه کرد: همه رزمندگان با تمام وجود برای حفظ و حراست از ارزش‌های این کشور، اعتقادات و دفاع از مردم و سرزمین ایثارگرانه جانفشانی کردند.

استاندار همدان اظهار داشت: اگر امروز با افتخار و با حضور همه اقشار نام و یاد شهدا را گرامی داشته و برگزاری دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان برنامه ریزی می شود به واسطه تکلیفی است که بر عهده ما است.

قاسمی فرزاد برگزاری این قبیل یادواره ها را کوچکترین کار در برابر عظمت و بزرگی شهدا دانست و افزود: دشمن دنبال از بین بردن انقلاب اسلامی در آغازین سالهای شکل گیری بود اما امروز انقلاب اسلامی در سن تکامل قرار دارد و از هر نظر دارای قدرت و نیروی بازداندگی بالایی است.

ااا.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی