استاندار همدان: همبستگی نیروی‌هوایی با امام‌خمینی(ره) شتاب‌دهنده‌ پیروی انقلاب اسلامی شد

 

 photo9620596405.jpg

استاندار همدان گفت:به فرموده‌ فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی امام‌خامنه‌ای(مدظله‌العالی) اقدام پرسنل نیروی هوایی در روز نوزدهم بهمن‌ماه سال ۱۳۵۷ یک شتاب‌دهنده‌ بزرگ برای پیروزی انقلاب اسلامی بود.

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در مراسم گرامیداشت روز نیروی‌هوایی ارتش جمهوری‌اسلامی ایران، گفت: رژیم منحوس پهلوی امیدوار بود ارتش را در مقابل مردم قرار دهد و قیام انقلابی ملت را سرکوب کند اما بدنه‌ جامعه و ارتش معتقد، ارزشی و قرآنی بود و با ارزش‌های ضددینی نظام منحوس طاغوت عجین نشد.

photo9620599655.jpg

مقام عالی در استان گفت: اعلام همبستگی نیروی هوایی ارتش با حضرت‌ امام‌خمینی(ره) یک زلزله در درون رژیم منحوس پهلوی ایجاد کرد.

وی افزود: پیش از انقلاب‌اسلامی پرسنل نیروی هوایی اجازه‌ تعمیر و حتی مراقبت از ادوات نظامی را نداشتند اما پس انقلاب‌اسلامی دلاورمردان نیروی‌هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با مهندسی معکوس به تجهیزات نظامی که بهتر از مشابه خارجی است دست پیدا کردند.

استاندار بیان کرد: رژیم بعث عراق نسبت به رزمندگان به ویژه ارتشیان جان‌برکف نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران کینه داشتند و پس‌از تصویب قطعنامه با به شهادت رساندن رزمندگان منطقه‌ی سوباشی این حقد و کینه را بیشتر نشان دادند.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: افتخار ارتش و نیروی‌هوایی ما ایستادگی تا سرحد شهادت در برابر دشمنان و متجاوزان است.

photo9620606215.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی