استاندار همدان: پیگیر رفع مشکلات تولیدکنندگان هستیم

 

photo9863891743_1.jpg

استاندار همدان گفت: دولت مردمی و انقلابی ایران_قوی و مدیریت استان همدان در روزهای انتخابات از تولید غافل نشده و همواره پیگیر رفع مشکلات و چالش‌های تولیدکنندگان است.

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان  در پایان چهل‌وسومین جلسه‌ی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال جاری در گفت‌وگو با خبرنگار صداوسیمای مرکز همدان، گفت: مدیران و پرسنل دستگاه‌های اجرایی با حضور در پای صندوق‌های رأی در یازدهم اسفندماه انسجام ملی را به نمایش می‌گذارند.

مقام عالی دولت در استان گفت: شرکت در انتخابات یک حق است و طبق سفارش قرآن کریم باید تواصی به حق داشت.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد بدهی بانکی یک واحد دامداری در شهر بهار و یک واحد گلخانه سبزی و صیفی امهال شود.

استاندار همدان بیان کرد: مصوب شد پروانه فعالیت یک کارخانه‌ تولید آسفالت به صورت موقت صادر و در صورت تأیید دستگاه‌های تخصصی پروانه دائمی به آن اعطا شود.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: همچنین شرکت کنترل‌گاز اکباتان با مشکلات بانکی مواجه شده بود که مقرر شد مراودات مالی آن شرکت، بدون مشکل در بانک‌های استان انجام شود.

وی افزود: همچنین مصوب شد یک فقره تسهیلات بانکی از محل اعتبارات رونق تولید به مبلغ ۵ میلیارد تومان به یک واحد صنایع وابسته به بخش کشاورزی پرداخت شود.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی