استاندار همدان: چهار هزار متقاضی مسکن ملی در استان تعیین تکلیف شدند

169963305.jpg

استاندار همدان گفت: تاکنون زمین برای چهار هزار نفر از مجموع هفت‌ هزار نفری که واریز وجه داشته‌اند جانمایی شده است و مابقی افراد نیز، ظرف هفته آینده تعیین تکلیف می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه شورای مسکن استان همدان اظهار داشت: با توافق‌های صورت گرفته، ۳۰۰ هکتار زمین در همدان به اجرای طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه صدور پروانه برای متقاضیان، با یک مبلغ ثابت تعیین تکلیف شده است تا هزینه ساخت و ساز برای آن‌ها کاهش پیدا کند تصریح کرد: پس از نهایی شدن زمین‌ها، تعیین تکلیف ۱۵ هزار واحد مسکونی در همدان در دستور کار قرار دارد.

استاندار همدان با اشاه به اینکه در این جلسه زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف استان مورد بررسی قرار گرفت اظهار داشت: زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن در برخی از شهرها، به صورت نهایی تعیین تکلیف شده و برخی دیگر نیز در حال عقد قرارداد است. قاسمی فرزاد افزود: نگاه ما این است در اکثر شهرها، تا جایی که امکان دارد، قطعات زمین را به متقاضیان واگذار کنیم تا با تسهیلات تعیین شده آن را بسازند.

وی تصریح کرد: با تاسی از رییس جمهور و سیاست‌های کلی دولت سیزدهم، هدف ما در تامین مسکن، همراهی و کمک موثر به مردم است.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی