استاندار همدان: کاهش هزینه‌ی طرح های نهضت ملی مسکن مورد حمایت قرار می گیرند

341398.jpg

استاندار همدان گفت: آمادگی صدور مجوز هر اقدامی را که موجب تسهیل و تسریع در روند پروژه‌های نهضت ملی مسکن و کاهش هزینه‌های تمام شده‌ی این پروژه‌ها شود، داریم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد  در سی‌وپنجمین جلسه‌ی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، گفت: پرونده‌ نخست این جلسه‌ ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، مربوط به گلخانه‌ای بود که بدهی بانکی معوق داشتند که مصوب شد با تنفس یک‌ماه ۱۰ درصد از بدهی پرداخت و باقی‌مانده طی یکسال تسویه شود.

مقام عالی دولت در استان گفت: پرونده‌ دوم در خصوص احیای سه واحد تولیدی و انشعابات آب، برق و گاز آنها مطرح و مقرر شد انشعابات مذکور به صورت جداگانه برای این سه واحد تولیدی نصب و واحدهای مذکور احیا شوند.

وی افزود: پروانه موقت برای بتن آماده برای مجموعه راه‌اندازی شده در شهرک پرواز صادر شد که بتواند بتن آماده برای مصالح مورد نیاز نهضت ملی مسکن همدان تأمین کند.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی