استاندار همدان: ۱۰۰ درصد اعتبارات جاری همدان تخصیص یافت

photo10390159808.jpg

استاندار همدان گفت: اعتبارات جاری ۱۰۰ درصد و اعتبارات تملک دارایی استان بیش از ۶۰ درصد تخصیص یافته است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد  در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان با قدردانی از فعالیت جهادی تمام دستگاه‌های اجرایی استان در سال جاری،اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی در سالجاری با تمام توان وظایف را به صورت جهادی و در بعضی بخش‌ها بیش از توان خود انجام دادند.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی در سالجاری در حوزه‌های آبرسانی، تامین مسکن، ایجاد زیرساخت‌های سلامت و دیگر بخش‌ها با جدیت فعالیت کردند.

استاندار همدان تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی اعتبارات سفر رئیس‌جمهور را برای پیشرفت پروژه‌ها هزینه کنند.

قاسمی‌فرزاد افزود: پیگیری جذب اعتبارات استانی و ملی از طریق وزارتخانه‌ها توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی و به طور ویژه پیگیری اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به استان که در اختیار وزارت است تاکید می شود.

وی ادامه داد: در سال آینده دستگاه‌های اجرایی با جدیت و اهتمام ویژه اهداف و برنامه‌ سه ساله استان را پیگیری خواهند کرد و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مسوول رصد و اعلام گزارش روند فعالیت دستگاه‌های اجرایی است.

استاندار همدان گفت: در روز ۶ فروردین‌ سال ۱۴۰۳ شورای اداری کشور به ریاست آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور و با حضور وزیر کشور به صورت برخط(وبیناری) برگزار خواهد شد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی