استاندار همدان: ۱۵ میلیارد تومان به شهرداری‌های استان اختصاص یافت

 486a5998-a0c2-45ed-b651-78e855902a11.jpg

استاندار همدان گفت: در دیدار اخیر شهرداران استان با رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، ۱۵ میلیارد تومان به مجموعه این شهرداری‌ها اختصاص یافت که توزیع می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در آیین افتتاح پروژه‌های نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس و مدرسه مهر پدری ملایر اظهار داشت: همچنین در این سفر ۱۹ دستگاه خودرو و تجهیزات، هزار و ۶۰۰ تُن قیر اختصاص یافت.

استاندار همدان یادآور شد: در حال حاضر تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان همدان گازرسانی شده و مردم در دورترین نقاط روستایی از نعمت آب، برق، گاز و تلفن بهره‌مند هستند.

قاسمی فرزاد افزود: شکل‌گیری انقلاب اسلامی با شعار "نه شرقی، نه غربی" ساختار، شاکله و موازنه نظام سرمایه‌داری و سوسیالیستی را فرو ریخت.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی انفجار نور بود و بارقه‌ای از امید و شعف را در دل مستضعفان ایجاد کرد.

استاندار همدان بیان کرد: اگر این دستاوردهای انقلاب اسلامی را فراموش کنیم، بیگانگان دوباره آن دوران را تکرار خواهند کرد.

قاسمی‌فرزاد با تشریح وضعیت اسفناک مردم در دوران قبل از انقلاب، ادامه داد: نظام شاهنشاهی بر پایه جهل و نادانی بود و با فروش و درآمد نفتی، شاه به یک ثروت عظیم دست پیدا کرده بود و به طور انحصاری در اختیار نظام سرمایه‌داری بود.

وی با اشاره به اینکه رژیم پهلوی بخش عظیمی از ثروت ملی برای سفرهای اروپایی، سرمایه‌گذاری در خارج از کشور، جشن‌های ۲۵۰۰ ساله و هزینه‌های بی‌رویه، استفاده می‌کرد، افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی به پیشرفت‌های بزرگی در حوزه‌های مختلف همچون علم پزشکی، نانو، علم هسته‌ای و سایر علوم دست پیدا کرده‌ایم.

قاسمی‌فرزاد با تاکید بر اینکه دستاوردهای انقلاب باید به نسل جوان بازگو شود، گفت: نباید اجازه دهیم خدمات و دستاوردهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی به واسطه تبلیغات سوء رسانه‌ای دشمن و فضای مجازی کمرنگ و از دید نسل جوان پنهان شود.

وی همچنین حضور خیران در طول دوران انقلاب اسلامی را مایه افتخار دانست و اظهار داشت: خیران در سطح کشور، استان و شهرستان ملایر در راستای رشد، تعالی و شکوفایی علم و دانش تلاش کردند و این یک نعمت الهی است که با نیک‌اندیشی و نگاه خیرخواهانه، اقدامات عظیمی انجام داده‌اند.

قاسمی‌فرزاد با قدردانی از خدمات شایسته و ارزنده مجمع خیرین مدرسه ساز استان و نوسازی مدارس استان همدان، تاکید کرد: نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس از جمله نهادهایی است که با ضریب اطمینان بالا در راستای ساخت و تجهیز مدارس اقدام می‌کند.

وی یادآور شد: در سفر استانی رئیس جمهور به استان همدان، ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار برای این استان مصوب شد که روی پروژه‌های در نظر گرفته در سفر استانی، بسیار خوب کار شد که نشان از وحدت و انسجام خوب در مجموعه استان است.

استاندار همدان وجود همدلی، وفاق و انسجام در مجموعه استان، مجمع نمایندگان استان با محوریت امام جمعه همدان را عامل رشد و پیشرفت دانست و گفت: با انسجام موجود مشکلات و مسائل استان را پیگیری می‌کنیم و تمامی مدیران و نمایندگان مجلس دل در گرو خدمت به مردم دارند.

f161a3a2-a8d1-479e-ab83-526293f48444_1.jpg

a6005858-b29c-4eea-b083-8d6a9629f169.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی