استاندار همدان: ۱۸۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رییس جمهور به استان جذب شد

170320519_1.jpg

استاندار همدان گفت: بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار در سفر هیات دولت سیزدهم و رییس جمهور به استان اختصاص یافته که تاکنون نزدیک به یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان از آن جذب شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان افزود: دستگاه های اجرایی استان تلاش کنند تا در سال جاری با پیشبرد برنامه های خود اعتبارات اختصاص یافته شده در سفر رییس جمهور به استان را جذب کنند.

وی اظهار داشت: با توجه به شعار سال که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان «مهار تورم و رشد تولید» نام گذاری شده است، ضرورت دارد همه دستگاه‌ها برای تحقق این شعار، برنامه‌ریزی کنند و همه توان خود را به کار بگیرند.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: بر اساس اعلام مرکز آمار ایران و بانک مرکزی، استان همدان در موضوع افزایش تورم در فصول مختلف سال ۱۴۰۱ همواره در رتبه ۳۰ و ۳۱ کشور قرار داشته است.

وی با بیان اینکه جذب اعتبارات سفر رییس جمهور توسط دستگاه های اجرایی استان در دستور کار قرار گیرد، عنوان کرد: در شرایط کنونی جذب اعتبارات جاری بسیار اهمیت دارد و مدیران ادارات باید این موضوع را برای پیشبرد برنامه ها در نظر بگیرند.

استاندار همدان تاکید کرد: دستگاه‌های دولتی و استانی برای اجرای سیاست‌های دولت سیزدهم باید اقدامات لازم برای اجرای «طرح مولد سازی» و استفاده بهینه از اراضی مازاد دستگاه های دولتی را اجرا کنند.

وی ادامه داد: آمادگی مدیران کل و فرمانداران برای جذب اعتبارات تملک دارایی اهمیت ویژه ای دارد.

قاسمی فرزاد بیان کرد: دومین کنگره بزرگداشت فرماندهان، امیران و هشت هزار شهید والامقام استان همدان در مهرماه سال جاری برگزار می شود و همه دستگاه ها باید مقدمات برگزاری آن را فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات سرمایه‌ای و تملک دارایی باید ظرف مدت سه ماه جذب شود، افزود: سال گذشته در موضوع انتقال آب کارهای خوبی در استان همدان انجام شده است و امسال نیز برای توسعه طرح نهضت ملی مسکن و ایجاد اشتغال تلاش می شود.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی