استاندار همدان: ۲۷ هزار و ۶۴۹ نفر در حال برگزاری انتخابات در استان هستند

photo10079698933.jpg

استاندار همدان گفت: ۲۷ هزار و ۶۴۹ نفر در سطح استان برگزاری انتخابات را بر عهده دارند که از این تعداد ۱۳ هزار و ۴۲۷ نفر در شعب اخذ رأی در حال فعالیت هستند.

 به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد عصر جمعه در جمع خبرنگاران افزود: یک‌هزار و ۳۴۹ شعبه اخذ رأی شامل یک‌هزار و ۳ شعبه ثابت و ۳۴۶ شعبه سیار در استان مشغول به اخذ رأی از مردم هستند که ۶۳۴ شعبه اخذ رأی شهری و ۷۱۵ شعبه در روستاها است.

وی یادآور شد: یک هزار و ۳۴۹ نفر نمایندگان فرماندار، یک‌هزار و ۳۸۶ نفر کارکنان خدمات، یک‌هزار و ۴۰۱ نفر راننده در شعب، عوامل انتظامی و امنیتی ۳۷هزار و ۷۷۲ نفر و چهار هزار و ۹۹۱ نفر ناظران هیأت نظارت در حال فعالیت هستند

استاندار همدان  افزود: ۸۸۵ جلسه جهت مشارکت‌افزایی با اقشار مختلف شامل، دختران و پسران رأی‌اولی‌، اساتید دانشگاه و دانشگاهیان، سمن‌ها، فرهنگیان، کارگران، اصحاب رسانه و فرهنگ و هنر، ائمه‌ جماعات دستگاه‌های اجرایی و هلال احمر برگزار شد.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: در حال حاضر یک‌هزار و ۵۵۰ نفر بازرس در انتخابات استان در حال فعالیت هستند، بیش از ۴۴۵ نفر از خبرنگاران، عکاسان خبری و تصویربرداران  اخبار انتخابات را در سطح استان پوشش می‌دهند.

فرآیند اخذ رای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت هشت صبح امروز جمعه آغاز شد و تمامی شعب در سراسر کشور آماده اخذ رای از واجدین شرایط (متولدین ۱۳۸۴/۱۲/۱۱ و ماقبل آن) هستند.

زمان اخذ رای براساس اعلام ستاد انتخابات کشور تا ساعت ۲۰ در سراسر کشور تمدید شد.

 

photo10079699186.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی