استاندار همدان: ۴۰ هزار میلیارد تومان طرح نیمه تمام در استان وجود دارد

 7ae6b6c0-48b4-40a8-b3d9-336c1ec09c87.jpg

استاندار همدان گفت: ۴۰ هزار میلیارد تومان طرح نیمه تمام در این استان وجود دارد که از دولت گذشته به این دولت ارث رسیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در همایش ملی روز پزشک و گرامیداشت مقام شامخ ابوعلی سینا پاسداشت مدافعان سلامت اظهار داشت: یکی از این طرح ها ابر پروژه آبرسانی به همدان است که با تصویب آن در سال ۱۳۸۳ و انجام کار مطالعاتی آن تا سال ۱۳۹۶ باید در سال ۱۳۹۰ به پایان می رسید.

وی اضافه کرد: این طرح تا سال گذشته و آغاز به کار دولت سیزدهم حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و به منظور مدیریت منابع آبی موضوع سهمیه بندی آب در شورای تامین همدان یک روز پیش از معارفه اینجانب به عنوان استاندار همدان تصویب شده بود.

قاسمی فرزاد افزود: در نخستین روز کاری به عنوان استاندار همدان این مصوبه به منظور جلوگیری از بروز مشکل و مضیقه برای مردم لغو و در مقابل پیگیری ها برای شتاب دادن به طرح آبرسانی آغاز شد.

بالاترین مقام اجرایی استان همدان گفت: طرح آبرسانی آب به همدان با سرعت بالا در حال انجام است تا جایی که کاری که به گفته کارشناسان ۲۴ ماه زمان برای اجرای آن نیاز است دولتمردان ظرف چهار ماه قصد نهایی و عملیاتی کردن آن را دارند.

قاسمی فرزاد تاکید کرد: هم اینک شاهد تلاش مجاهدانه و شبانه روزی مسئولان برای رفع مشکل و بحران آبی استان همدان هستیم بنابراین هر گونه حاشیه سازی در این باره مورد پذیرش نیست.

وی زیر پوشش بیمه قرار گرفتن همه مردم را بزرگترین خدمت دولت سیزدهم در حوزه سلامت دانست و گفت: در راستای اجرای عدالت به عنوان شعار محوری دولت سیزدهم، یکسان سازی خدمات شرکت های بیمه گر مورد توجه دولتمردان قرار گرفت. وی اضافه کرد: با رفع مشکلات پیش رو هم اینک شرکت های بیمه گر درخواست انعقاد قرارداد و ارائه خدمات به شهروندان را دارند. استاندار همدان با عنوان اینکه دولت سیزدهم در بخش سلامت کارهای بزرگی انجام داده است تصریح کرد: رییس جمهور شخصا مسائل مربوط به بهداشت و درمان را با رایزنی و دیپلماسی بر عهده گرفت که نتیجه توجه آیت الله رییسی به این موضوع توفیق در زمینه واکسیناسیون علیه کرونا بود.
 
قاسمی فرزاد اظهار داشت: رییس جمهور دولت مردمی سیزدهم همچنین بر ضرورت جلوگیری از افزایش قیمت دارو، توجه به بیماران، تامین داروهای مورد نیاز آنها و فراوانی دارو تاکید کردند که این مطالبات یک به یک در حال تحقق است.
 
وی با بیان اینکه راه اندازی صندوقی برای حمایت از بیماران صعب العلاج نتیجه توجه دولت سیزدهم و مجلس شورای اسلامی به بیماران خاص  است افزود: کادر درمان از آغاز اپیدمی ویروس کرونا در اسفند سال ۱۳۹۸ تاکنون جهاد بزرگی انجام دادند. قاسمی فرزاد یادآور شد: در حالیکه ایران تحت شدیدترین تحریم ها قرار داشت اما در مقابله با ویروس سرآمد بود که این توفیق حاصل تلاش همه کادر بهداشت، درمان و سلامت است. 

وی مهمترین علت توفیق نظام سلامت در مقابله با ویروس کرونا را حمایت همه جانبه رهبر فرزانه انقلاب از وزارت بهداشت به ویژه در زمینه واکسیناسیون علیه کرونا دانست. استاندار همدان ادامه داد: از دیگر افتخارات ایران اسلامی دستیابی به واکسن کرونا در سایه دانش بومی است که توفیق بزرگی برای کشورمان در این جنگ تمام عیار است. قاسمی فرزاد با بیان اینکه نام پزشکان برای همیشه در صفحه زرین تاریخ ثبت و ماندگار شد افزود: مردانگی، فتوت، جسارت و شهامت کادر بهداشت و درمان در زمان اپیدمی کرونا شایسته قدردانی است.

1b1b4f18-0d5c-4f3a-99f1-488a6db47f4a.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی