استاندار همدان: ۸۷۸میلیارد تومان اعتبار در سفر رئیس جمهور برای کبودراهنگ اختصاص یافت

 aa0c8344-3754-4695-b69c-32c6be410d58.jpg

استاندار همدان گفت: ۸۷۸ میلیارد تومان اعتبار در سفر مردادماه رییس جمهور و هیات دولت سیزدهم به استان همدان برای توسعه همه جانبه و اتمام طرح های نیمه تمام شهرستان کبودرآهنگ اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در سفر شهرستانی به کبودرآهنگ و در آیین افتتاح طرح های این شهرستان بیان کرد: تمام توان و تلاش خود را برای رفع نقاط حادثه خیز و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهرستان کبودراهنگ به کار خواهیم گرفت

وی اضافه کرد: در راستای رفع مسائل شهرستان کبودراهنگ دو موضوع اراضی اوقافی و مشکل برخی از ساکنان شهر کبودراهنگ با راه و شهرسازی، در سفر رئیس جمهور به استان مطرح و اکنون نیز در دست پیگیری و انجام است.

استاندار همدان در نشست شورای اداری شهرستان نیز با بیان اینکه مسائل و مشکلات دارالقرآن شهرستان کبودراهنگ پیگیری می‌شود گفت: ورزش باستانی و زورخانه این شهرستان تقویت خواهد شد

قاسمی فرزاد بیان کرد: حضرت امام خمینی(ره) ملت و امت اسلامی ایران و جهان را به نقطه‌ای از روشنایی هدایت کردند.

وی یادآوری کرد: دشمنان و بدخواهان ملت ایران با سیاه‌نمایی‌ها قصد دارند اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی را کمرنگ نشان دهند.

استاندار همدان تاکید کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بیشتر دنبال تجزیه کشور هستند.

قاسمی فرزاد افزود: اعتبار خوبی از سوی دولت برای قنوات در نظر گرفته شده که تلاش می‌کنیم با استفاده از این اعتبارات مشکل قنوات کبودراهنگ را حل کنیم.

اختصاص ۲میلیارد و ۱۱۰میلیون تومان به شهرداری‌های کبودراهنگ، گل‌تپه و شیرین‌سو

استاندار همدان گفت: از تلاش مجموعه مدیریتی شهرستان در راستای پیگیری مسایل و مشکلات کبودراهنگ تقدیر و تشکر می‌شود.

قاسمی فرزاد افزود: مجموع اعتبارات در نظر گرفته شده برای استان در سفر رییس جمهور به استان ۱۴هزار و ۷۰ میلیارد تومان است که سهم شهرستان کبودراهنگ از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بیش از ۸۷۲ میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: امروز در جریان سفر به شهرستان کبودراهنگ برای هرکدام از شهرداری‌های کبودراهنگ، گل‌تپه و شیرین‌سو ۲میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان اختصاص دادیم.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی