استاندار همدان: ۹۲۷ میلیارد تومان در سفر استانی رییس جمهور به شهرستان نهاوند اختصاص یافت

170117839.jpg

استاندار همدان گفت: ۹۲۷ میلیارد تومان اعتبار در قالب مصوبات سفر استانی رییس جمهور به استان همدان برای اجرای طرح های عمرانی، اقتصادی، خدماتی و فرهنگی به این شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در سفر به شهرستان نهاوند ضمن حضور در جلسه بررسی مسائل و مشکلات این شهرستان با محوریت مصوبات سفر رئیس جمهور به استان، و عرض تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: مسئولان شهرستان نهاوند با تعامل بیشتر با نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، اعتبارات در نظر گرفته شده در سفر رئیس جمهور به استان را هرچه زودتر جذب کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید همه توان خود را به کار بگیریم تا بتوانیم در راه خدمت به مردم منشا اثر باشیم و اقدامات موثری در راستای رفع مشکلات مردم انجام دهیم تصریح کرد: عمده اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان، در سال ۱۴۰۲ محقق خواهد شد.

استاندار همدان ادامه داد: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، از نخستین روز به روی‌کار آمدن با شعار خدمت و خدمت‌رسانی به مردم کار خود را آغاز کرد و در اولین روزهای خدمت با وجود همه سختی‌ها و مشکلاتی که از دولت‌های قبل به ارث برده بود و همچنین شیوع ویروس کرونا، تاکنون منشا خدمات ارزشمندی بوده است.

قاسمی‌فرزاد گفت: اصل و محوریت در مصوبات سفر رئیس جمهور به استان، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد است.

وی هدف از سفر به شهرستان‌ نهاوند را مرور و تبیین جزئیات و پروژه‌های مصوبات سفر رئیس جمهور به استان با همراهی نماینده این شهرستان‌ در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مدیران استانی و شهرستانی اعلام کرد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه نباید دنبال حاشیه‌ها رفت اظهار داشت: فکر ما باید متمرکز بر خدمت و خدمت‌رسانی به مردم باشد و پرداختن به مباحث حاشیه‌ای و بی اهمیت، خیانت به انقلاب و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی