با حضور استاندار همدان؛ مجتمع گردشگری و توریستی فارسبان در نهاوند افتتاح شد

مجتمع گردشگری و توریستی سفره‌خانه سنتی فارسبان با حضور استاندار همدان در شهرستان نهاوند افتتاح شد تا شهر سرابهای ایران بتواند به نیازهای گردشگران پاسخ بدهد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری همدان، سیدسعید شاهرخی استاندار همدان در سفر یک روزه به نهاوند از توسعه زیرساخت‌های گردشگری در این شهرستان ابراز خرسندی کرد و گفت: یکی از محورهای مهم توسعه استان، گردشگری است و در حوزه منابع طبیعی، سراب‌های شهرستان نهاوند امتیازی منحصر به فرد به شمار می‌رود.

مجتمع گردشگری و توریستی سفره خانه سنتی فارسبان در نهاوند افتتاح شد

168928900.jpg
استاندار همدان در آئین افتتاح این مجتمع گردشگری، گفت: سراب‌های ارزشمند شهرستان نهاوند، مصداق شمال بدون شرجی است و قابلیت توسعه و رونق بیشتری را دارند.
استاندار همدان با بیان اینکه توسعه بدون حضور بخش خصوصی میسر نمی شود گفت: تلاش مدیران حوزه گردشگری و سرمایه گذار مجتمع توریستی تفریحی فارسبان شایسته قدردانی است.

.مجتمع گردشگری و توریستی سفره‌خانه فارسبان با اعتبار 6 میلیارد تومان راه اندازی  شده است. این مجتمع با اشتغالزایی 10 نفر به صورت مستقیم و با حمایت میراث فرهنگی و گردشگری به بهره‌برداری رسید

 حوزه گردشگری نهاوند طی 3سال اخیر دچار تحولات و تغییرات چشمگیری شده است. این تحوالات نیز نتیجه کار تیمی و وحدتی است که در شهرستان جریان دارد.
نماینده مردم نهاوند در مجلس، فرماندار نهاوند، معاونین، بخشداران و برخی مدیران استانی و شهرستانی در این مراسم استاندار را همراهی کردند.
فارسبان با داشتن رودخانه و چشمه‌های پرآب و درختاب سرسبز یکی از مناطق تفریحی_توریستی شهرستان نهاوند است که همه ساله به ویژه در فصل تابستان پذیرای خیل عظیم گردشگران است.

 

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی