با حضور استاندار همدان؛ ۱۴ واحد مسکن روستایی به مددجویان ملایری واگذار شد

170159235.jpg

همزمان با سومین روز از دهه فجر، ۱۴ واحد مسکن روستایی مددجویان با حضور استاندار همدان، فرماندار ویژه ملایر و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و تحویل متقاضیان شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، استاندار همدان در آئین افتتاح واحد مسکونی مددجویان در روستای مهرآباد شهرستان ملایر اظهار داشت: افتتاح منازل مسکونی برای اقشار نیازمند و کم‌درآمد، آموزه‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.

علیرضا قاسمی‌فرزاد  خطاب به مدیران تاکید کرد: طبق این آموزه‌ها باید بهترین خدمات به مردم ارائه شود، چراکه مردم به عنوان ولی نعمتان ما، لایق بهترین خدمات هستند.

وی بیان کرد: دولت سیزدهم با همه تنگناها و سختی‌هایی که دارد، در این شرایط سخت با وجود تحریم‌ها که به ساختار کشور فشار وارد می‌کند، در سفر استانی ۱۴ هزار میلیارد تومان برای عمران و آبادانی استان همدان پیش‌بینی کرد که نزدیک به ۲ هزار میلیارد تومان آن به شهرستان ملایر اختصاص یافته است.

استاندار همدان ادامه داد: در بحث توجه به احداث مسکن و منزل برای افراد نیازمند و کسانی که شاید به واسطه فشارهای اقتصادی برایشان ساخت منزل امکان ندارد، دولت و مجموعه‌های مرتبط وارد کار شده‌اند.

قاسمی‌فرزاد گفت: تلاش‌های بنیاد مسکن، نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد و بهزیستی و گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی در احداث منزل برای محرومان و افراد نیازمند ستودنی است که همیشه در صحنه حضور دارند و با کمترین هزینه بهترین منزل را برای این اقشار احداث کرده‌اند.

170159236.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی