با حضور استاندار همدان؛ ۵۵۱ سری جهیزیه اهدایی دولت سیزدهم به نوعروسان همدانی تحویل شد

170117612.jpg

۵۵۱ سری جهیزیه و ۹۰۰ قلم لوازم ضروری و اهدایی از سوی دولت سیزدهم در آیینی و با حضور علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان تحویل نوعروسان و تازه دامادهای زیرپوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی ره این استان شد.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا، علیرضا قاسمی فرزاد در آیین اهدای این جهیزیه ها و با تبریک و آرزوی خوشبختی برای نوعروسان و تازه‌دامادهای مددجو، افزود: اقدامات و تلاش‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) بعد از سفر رئیس جمهور به استان برای تحقق مصوبات اختصاص یافته قابل تقدیر و تحسین است.

وی اظهار داشت: یکی از اقداماتی که در سفر رئیس جمهور به استان انجام گرفت، اختصاص ۲ هزار و ۵۰۰ سری جهیزیه برای واگذاری به افراد زیر پوشش نهادهای حمایتی بود که رئیس جمهور با موافقت، دستور تامین آن را صادر کرد.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: پیش از این نیز ۵۵۰ سری جهیزیه به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) اهدا شده بود.

وی بیان کرد: امروز نیز در این آیین، ۵۵۱ سری جهیزیه و ۹۰۰ قلم لوازم ضروری زندگی نیز به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) اهدا شد و تا بهمن ماه نیز باقی مانده جهیزیه‌ها و لوازم ضروری زندگی به آنها اعطا خواهد شد.

استاندار همدان تاکید کرد: پس از سفر رئیس جمهور به استان، بیش از ۷۰ هزار نامه و درخواست داشتیم که بیش از ۲۰ هزار از این نامه‌ها در حوزه کمیته امداد امام خمینی (ره) مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: بازدیدی که از کمیته امداد امام خمینی (ره) انجام شد، افراد کمتری به صورت حضوری در این نهاد حضور داشتند، که نشان می‌دهد، بیشتر مراجعه کنندگان به صورت سیستمی مشکلات و مسائل خود را مطرح می‌کنند و توسط کارکنان خدوم کمیته امداد امام خمینی (ره) مورد بررسی قرار می‌گیرد.

قاسمی فرزاد اظهار داشت: کمیته امداد به فرمان حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذاری شد و از آغاز تاکنون، منشا خدمات و اثرات فراوانی برای مردم بوده است.

وی ادامه داد: این جهیزیه‌های اهدایی دولت مردمی و انقلابی سیزدهم به نوعروسان و تازه دامادهای مددجو است که با تلاش مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) محقق شده است.

170117613.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی