بهره‌مندی هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات رفع موانع تولید

photo_2024-04-24_13-20-27.jpg

استاندار همدان گفت: در سال ۱۴۰۲ با برگزاری ۹۶ جلسه‌ی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان و به همت دولت مردمی و انقلابی ایران قوی یک‌هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی در بخش‌های مختلف از مصوبات این ستاد برخوردار شدند و بیش از ۹۰ درصد مصوبات نیز تاکنون به مرحله اجرا رسیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در دومین جلسه‌ ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال‌جاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیمای، گفت: در دومین جلسه‌ی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سه پرونده مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.
مقام عالی دولت در استان گفت: دو پرونده درخواست امهال در پرداخت بدهی تسهیلات بانکی را داشتند که مقرر شد در فرصت مناسب بدهی بانکی را تسویه کنند.

وی افزود: یک پرونده مربوط به بازبینی فنی و تعمیرات اساسی واحد تولیدی اسید بود که برای این اقدام نیاز به سوخت جایگزین داشت و مصوب گردید سوخت جایگزین تحویل این واحد تولیدی شود.

استاندار همدان بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ۹۶ جلسه شامل ۴۵ جلسه‌ اصلی و ۵۱ جلسه فرعی برگزار شد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی