تقدیر سرپرست وزارت آموزش و پرورش و رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی از استاندار همدان

170348192.jpg 

رضا مراد صحرایی سرپرست وزارت آموزش و پرورش از استاندار همدان به عنوان رئیس شورای آموزش و پرورش نمونه کشوری تجلیل کرد که این لوح تقدیر توسط سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس‌جمهور به علیرضا قاسمی‌فرزاد اهدا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، در متن این لوح تقدیر آمده است: وجدان های بیدار همواره ستایشگر انسان هایی است که با احساس مسئولیت و تعهد کامل به تعلیم و تربیت اسلامی نسل نو همت می گمارند زمینه دست یافتن به جامعه ای دانش بنیان را با جایگاه اول علمی، فناوری و اقتصادی در منطقه با هویت اسلامی و انقلابی که الهام بخش جهان اسلام باسد را فراهم می آورند.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: بر خود فرض می دانیم به پاس زحمات و تلاش های بی شائبه شما در امر خطیر تعلیم و تربیت آینده سازان میهن اسلامی مان همراه با سیاست وزارت متبوع و همگام با دولت مردمی دکتر رییسی که منجر به موفقیت های قابل ستایش شده است ، مراتب تقدیر و تشکر را اعلام داشته و توفیقات روز افزون تان را از خداوند منان خواهانیم.

آرزومندیم؛ ذات اقدس احدیت شما خوبان را که در مسیر تحقق اهداف متعالی مکتب انسان ساز اسلام از جان مایه می گذارید در کنف الطاف خاصه خویش قرار دهد.

آیین تجلیل از معلمان نمونه کشوری و استانی همدان به مناسبت هفته معلم با حضور سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس‌جمهور، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، استاندار همدان و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کشوری، لشکری و استانی برگزار شد.

استاندار همدان همچنین در اقدامی قابل تحسین وقت سخنرانی خود در همایش از تجلیل از معلمان که در سالن همایش های استانداری و با حضور سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور برگزار شد به ۲ تن از فرهنگیان برگزیده حاضر در این نشست داد.

 

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی